Kaljun/kaljuuntuvan kanssa seurustelu

• Viestiketjun aloittaja "Tyttis"
  • Ensimmäinen viesti
"Tyttis"
[QUOTE="Keppi";25466162]Vaikka omalla hunajalla on tukkaa kahden miehen edestä, kiinnitän kyllä huomiota aivan muihin asioihin kuin onko päälaella kaksi vai kolme karvaa.

Toisille kalju sopii tosi hyvin ja toisille ei ollenkaan. Miettikääpä vaikka Sami Hintsasta tai Vin Dieseliä. Nam.[/QUOTE]

Siis noi ei oo kaljuuntuvia vaan tarkoituksella kaljuks ajaneita. Mä tarkotan sellaisia ällöjä harvahapsuja.

"vieras"
Se on tavallaan yhtä luonnollinen ilmiö kuin että naisen kroppa vähän muuttuu ikääntymisen ja synnytysten myötä. Ihanan ymmärtäväinen asenne täällä on miesten kaljuuntumista kohtaan, kun samalla yökitään ja halveksitaan, jos nainen saa vähän kiloja äitiyden ja iän myötä. No itse olen ihan OK mitoissa, mutta olen kyllä alkanut ajatella, että ehkä mullakin on oikeus ottaa tyly asenne ja haukkua kaljuuntuvia miehiä, koska onhan se loistava päänahka ruma. No niin, tulipa sanottua, kiiltävä kalju on tosi ruma ja tykkään miehistä, joilla on pitkät hiukset.

"mee"
Voi luoja mikä kysymys :D Mun mies oli 20 kun alettiin seurustelemaan. Silloin hänella oli vielä paksu ja kihara musta tukka. Parin vuoden päästä alkoi kaljuuntumaan. Ja joo, ei tullut mielenkään heivata rakastamaani miestä, lapseni isää sen takia, että häneltä alkoi hiukset lähtemään. Täydellinen pää ei hiuksia kaipaa.

• Tykkää
Reactions: Sintu74
Kyllähän se se luonne on kuitenki tärkein.

Hyvänä esimerkkinä voisin heittää deittipalstat, joissa etsitään sitä rakasta itselleen. Voidaan keskustella useat kerrat ummet ja lammet ja jopa rakastua toiseen/ toisen luonteeseen, ennen ku ollaan edes tavattu.
Ja kyllä se siinä vaiheessa selviää kun tavataan, että kuinka paljon se ulkonäkö loppujen lopuksi merkitsee.

"Tyttis"
SIIS MÄ YMMÄRRÄN se jos mies on ollut tuuhee hiuksinen kun aloittaa seukkauksen, mutta mä en ainkaan voisi aloittaa seurustelee sellaisen kaljuuntuvan kanssa. Tätä mä tarkoita, en mä meinaakaan et teidän pitäis lempata miestä.

Makuasioita. Oma mies leikkaa kaljuksi, koska hius on harventunut jo armeijassa ukki tyyliin. On seksikäs ja komea kaljuna! Toisaalta taas Timo Kotipelto on IIIIIHANA liehulettineen :p Eli hiustyyli ei vaikuta mun makuuni vaan kokonaisuus ratkaisee ja miten sen itsensä kantaa. On miehellänikin mieltymyksiä hiuksiin liittyen. Ei tykkää punapäistä, eikä blondeista, eikä lyhyvistä hiuksista..

defw
Tykkään kaljuista ja tykkään keskipitkistä kiharareuhkoista. Mistä en niin tykkää, on se geneerinen miestukka, jollainen 90 prosentilla suomalaismiehistä on. Mutta ei sekään este seurustelulle olisi, höh!

Loppuun seksikäs kalju:

Turkilmas
Mun on tunnustettava, että mieheni kohdalla, silloin joskus muinoin, ulkonäköseikat oli yllättävänkin tärkeät. Hain entisen poikaystäväni täydellistä vastakohtaa, sekä luonteen että myös ulkoisen olemuksen perusteella. Silloin oli sekin tärkeää, että miehelläni on TODELLA tuuheat hiukset, eikä kaljuuntumisesta tietoakaan.

Nykyään jollakin kaljuuntumisella ei todellakaan olisi merkityksen häivääkään, mutta silloin nuorempana tosiaan oli.

"vieras"
Mun mielestä kalju on ihmisen ominaisuus vähän kuin tukanväri tms. Ei haittaa mitään, jos sitä ei ala liippaamaan pään yli niitä harvoja hiuksia toiselle puolelle. Eli pitää se jäljelläoleva tukka pitää tosi lyhyenä tai ajaa kokonaan pois.

Huonosta itsetunnosta toi kertoo jos ei toisen kaljua kestä.

ulkonainen
Mina aina ihmettelen miksi Suomessa on niin paljon kaljuja miehia, muualla Euroopassa kalju on todella epatoivottava piirre ja tuntuu etta miehet tekevat mita tahansa pitaakseen hiuksensa. En itsekaan tykkaa, mutta minkas sille voi jos on kaljuuntuvaa sorttia.

William on edelleen komea mies, itse asiassa vähän säälin ihmisiä, joille jokin tietty piirre on oikeasti niin vastenmielinen, että koko ihminen "menee pilalle". Mutta minun mielestäni suurin osa ihmisistä on mukavannäköisiä. Kivempaa se on tuolla kaupungilla liikkua ja katsella hyvännäköisiä ihmisiä kuin olla koko ajan oksennusta pidättelemässä jonkun kaljun, kahden ylipainokilon, hörökorvien tai verkkareiden takia.

Omalla miehellä on hiukset tiukasti ja tuuheasti päässä eikä hänelle myöskään sovi kalju sitten yhtään. Enkä ole mitenkään viehättynyt kaljuihin miehiin. En siltikään oikein ymmärrä ap:n asennetta, ellei ikää tosiaan ole alle 20 vuotta.

Voi v
Minulle se olisi kova paikka senkin vuoksi, että kaljuuntuminen lähes aina vanhentaa miestä ja tuo kuin salaa lisää ikävuosia. Minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olenkaan, joten jos olisi kaljuuntuva mies niin meille tulisi luultavasti "ikäeroa" tuosta vaan ties miten paljon.

Ja korostan nyt, että kirjoitin LÄHES AINA kaljuuntuminen vanhentaa, ei aina, ettei kenenkään tarvitse suuttua tästä. =)
Että sä jaksat korostaa tota nuorekkuuttasi. Tulee myötähäpeä, kun saat joka asian käännettyä siihen, minkä ikäiseltä näytät. Äh.

Yhteistyössä