Kalevalan äiti-lapsikoru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Netistä varmaan löytyy hinnat, mulla kans kiinnostais paljon maksaa pelkkä kiven laitto siihen, jos joku tietää?http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/helat_riipukset_ilman_ketjua/1629/KIVI

Mullakin on tuo koru,korvaamattoman rakas!kaksi helaa on minulla,toisessa poikien kivet,toisessa tyttöjen.Mietin että olisin ottanut 5 helaa,kun on 5 lasta,mutta päädyin tuohon ratkaisuun.Joka lapsen kivi lähellä sydäntä...ikinä en korua kaulastani riisu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Netistä löytyi hinta hopeiselle helalle 57e ilman ketjua.... sitä en tiedä kuuluuko tuohon hintaan kivi...?

Kyllä kuuluu.Kivi on sininen tai punainen, riippuu onko lapsi tyttö vai poika.
Mulla on toi koru ja ite olen ainakin tykännyt siitä tosi paljon.Sopii arkeen ja juhlaan.

Mulla on se hopeisena. Ketjuineen tais maksaa 150 euroa, yks tynnyri ja ketju siis. Yks tynnyri on jossain 50 euron hujakoilla.

Keväällä saan kolmannen tynnyrin koruuni. :))

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Netistä löytyi hinta hopeiselle helalle 57e ilman ketjua.... sitä en tiedä kuuluuko tuohon hintaan kivi...?

Kyllä kuuluu.Kivi on sininen tai punainen, riippuu onko lapsi tyttö vai poika.
Mulla on toi koru ja ite olen ainakin tykännyt siitä tosi paljon.Sopii arkeen ja juhlaan.

kiveä on muistaakseni myös ihan valkoisen ja lilana.

Moni on minullekkin sanonut että ei tahtoisi itselleen lapsikorua,rumaksikin on sanottu.Minulle kuitenkin ajatus on niin tärkeä ja ihanaa on että vielä 7 vuotiaskin tulee välillä katsomaan että mikä kivistä on hänen :) tunnearvoa on todella paljon!

haluaisin kovasti noita koruja :-) Itse olen ajatellut, että haluaisin joka lapsesta oman "tynnyrin" .Sitä vain mietin, että tuleeko siitä miten raskaan näköinen, kun niitä tulisi siihen kuusi kappaletta...

Mulla kaks helaa, toisessa sininen kivi ja toisessa punainen. Kyllä se kivi kuuluu hintaan, en tiedä voiko yhteen koruun jälkeenpäin istuttaa lisää kiviä ... siis jos ei haluu toista helaa viereen.

mä sain exältäni sellasen korun vaiks en tienny ees mitä se symboloi :D myöhemmin sain tietää ja varmaa pitäisin sitä kyl symbolina lapsista (se yksikin siinä oleva voisi ensi symboloida sitä mun halua äidiksi enne ku saan lapsia :) ) ku itse voin aika hyvin saada sen mielestä kuka nyt korun antoi. Eli koru voi olla mulle koru ja itse sen merkityksen määrittelen sit :) itselläni se siis yksikivisenä ja yksitynnyrisenä hopeisena, 130e mun mielest ois maksanu ko joskus kahtelin myöhemmi et mitä symboloi ja maksoi jne :p

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
haluaisin kovasti noita koruja :-) Itse olen ajatellut, että haluaisin joka lapsesta oman "tynnyrin" .Sitä vain mietin, että tuleeko siitä miten raskaan näköinen, kun niitä tulisi siihen kuusi kappaletta...

Näyttäis varmaan lähinnä "helmiltä". Onhan Kalevalakorulla paljonkin koruja joissa isot mollukat, eikä näytä raskaalta. Kantajankin pitää sit tietenkin olla "iso", ei tälläinen 150 cm tappi.

Mitä se ketju maksaa? Katsoin äsken netistä, niin se hopeinen tynnyri on 61e, kultainen taisi olla 322e :-O! En ikinä uskaltaisi edes pitää niin kallista korua kaulassa... siis, kun minä tarvitsisin niitä tynnyreitä sen 6kpl :-D!

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

Näyttäis varmaan lähinnä "helmiltä". Onhan Kalevalakorulla paljonkin koruja joissa isot mollukat, eikä näytä raskaalta. Kantajankin pitää sit tietenkin olla "iso", ei tälläinen 150 cm tappi.

näinhän se varmasti on :-) En minä sinua paljon "isompi" ole, 165cm ;-) Mutta ylpeänä kyllä varmasti niitä kantaisin!

Yhteistyössä