M
Meeri
Vieras
Taidan tuollaista toivoa pukilta..... 
Mahtaakohan hirmu paljon maksaa, hopeisena haluaisin ja kahdella renkulalla.
Mahtaakohan hirmu paljon maksaa, hopeisena haluaisin ja kahdella renkulalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Netistä löytyi hinta hopeiselle helalle 57e ilman ketjua.... sitä en tiedä kuuluuko tuohon hintaan kivi...?
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Netistä löytyi hinta hopeiselle helalle 57e ilman ketjua.... sitä en tiedä kuuluuko tuohon hintaan kivi...?
Kyllä kuuluu.Kivi on sininen tai punainen, riippuu onko lapsi tyttö vai poika.
Mulla on toi koru ja ite olen ainakin tykännyt siitä tosi paljon.Sopii arkeen ja juhlaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:haluaisin kovasti noita korujaItse olen ajatellut, että haluaisin joka lapsesta oman "tynnyrin" .Sitä vain mietin, että tuleeko siitä miten raskaan näköinen, kun niitä tulisi siihen kuusi kappaletta...
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:haluaisin kovasti noita korujaItse olen ajatellut, että haluaisin joka lapsesta oman "tynnyrin" .Sitä vain mietin, että tuleeko siitä miten raskaan näköinen, kun niitä tulisi siihen kuusi kappaletta...
Näyttäis varmaan lähinnä "helmiltä". Onhan Kalevalakorulla paljonkin koruja joissa isot mollukat, eikä näytä raskaalta. Kantajankin pitää sit tietenkin olla "iso", ei tälläinen 150 cm tappi.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Mulla kaks helaa, toisessa sininen kivi ja toisessa punainen. Kyllä se kivi kuuluu hintaan, en tiedä voiko yhteen koruun jälkeenpäin istuttaa lisää kiviä ... siis jos ei haluu toista helaa viereen.