Kalapuikot uunissa vai paistinpannulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Kummin te teette?

Minusta kalapuikot on ihan järkkyä evästä mutta lapset niitä aina välillä toivoo niin ajattelin tänään niitä heille tarjota. Paistinpannulla tulisi rapea pinta mutta uuni ois helpompi...

Uunissakin tulee rapea pinta eikä selliasta käryä kun pannulla. Uuniin vaan leivinpaperin päälle, niin ei tarvita rasvaakaan.

Osta fileestä tehtyjä kalapuikkoja, niin ei ole niin teollisuuskalamössöä kun ne halvat...

Mä en saa pannulla niitä pysymään kasassa, ja usein määräkin on sellainen että helpompi on tehdä uunissa.
Mä lykkään niihin kyllä öljyä päälle silloinkin.

[QUOTE="VIERAS";28246978]Uunissakin tulee rapea pinta eikä selliasta käryä kun pannulla. Uuniin vaan leivinpaperin päälle, niin ei tarvita rasvaakaan.

Osta fileestä tehtyjä kalapuikkoja, niin ei ole niin teollisuuskalamössöä kun ne halvat...[/QUOTE]

Ihan yhtä kauheita on fileestäkin tehdyt kalapuikot!

[QUOTE="vieras";28247004]Lihavissa perheissä tehdään pannulla. Niissä on jo niin paljon rasvaa itessään että uunissa pitää tehdä[/QUOTE]

Mä olen lihava ja teen kalapuikot uunissa. Lapsi on normaalipainoinen.

[QUOTE="juu";28246969]Kummin te teette?

Minusta kalapuikot on ihan järkkyä evästä mutta lapset niitä aina välillä toivoo niin ajattelin tänään niitä heille tarjota. Paistinpannulla tulisi rapea pinta mutta uuni ois helpompi...[/QUOTE]

Minunkin mielestäni ne ovat järkkyjä.
Tee kompromissi ja valmista ne itse?
Tuo ohje toimi meillä Pastanjauhantaa: Kotitekoiset kalapuikot (ja tartarkastike!) mutta netissä on 100 muutakin.

Yhteistyössä