Kakun täytteistä, auttakee..

• Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
:))
Eli tekosillaan suklaakakku. Toiseen väliin tein marianne-rahkan (mariannerakeita, rahkaa, kermaa, vaniljasokeria) ja nyt ihan ulalla mitä laittaisin toiseen väliin? Olisko ihan kamalan kuuloista jos sinne heittäisi banaania ja vaniljavispiä? Aikamoinen makujen sekamelska.. Tuo mariannerahka ei molempiin väleihin tule riittämään. Mulla olisi myös suklaamoussea, sellaista valmisjauhetta. Auttakaa, ihan uuno tällaisissa..

Vadelmat vois sopia marianne-rouheen kans aika hyvin. Siis vadelmia, vispikermaa ja rahkaa tai vaikka vadelmia, vipikermaa ja mascarpone-juustoa ja sitä vaniljasokeria tietty ja vähän oikeaakin sokeria. Mutta jos käytät kaupan pakastevadelmia, niin muista keittää niitä vähintään 3 minuuttia ettei tuu noroa.

Mutta jos sulla ei oo vadelmia ja on valmiiksi jo suklaamoussea ja banaania, niin kokeile vaan niitä. Banaani ainakin sopii suklaakakkuun hyvin, varmasti myös Marianne-rouheen kans. En tiedä tuleeko suklaamoussesta jo vähän liian suklaista. Mutta kokeilemalla sitä yleensä kaikki parhaat ruoat ja herkut syntyy :p

Viimeksi muokattu:
"Alkup."
Vadelmia löytyy kyllä pakkasesta reilusti, nehän voisikin olla aika hyviä, ei niin ällön makeeta. Tänään pitäisi loihtia täytteet, huomenna jo kakku tarjolle. Kermaa ja rahkaa on rutkasti kaapissa, eli jos mä niistä yrittäisin vadelmien seuran tehdä. Ehkä mä sen suklaamoussen unohdan suosiolla, se on niin makeeta jo yksinäänkin.

• Tykkää
Reactions: taivaanrantaheinä

Yhteistyössä