Kaksplussan paras kroppa competition!!

"mies"
[QUOTE="hellu";29277144]

Tukka on värjätty kesän jälkeen, tää on siis muutaman kuukauden vanha kuva. :)[/QUOTE]

Todella kaunista!! Vartalosi on lumoava ja tykkään tyylistäsi muutenkin :p
 
vieraas
Voin mä laittaa vaikka en olekaan missin mitoissa.


Joo typerää oli tulla koko ketjua edes avaamaan, mutta arvasin, että sinä
mukavaatimaton sössönsööseksipapitar olet kuvasi tänne postannut. Tosin ihan tuollaista en sentään odottanut. Nyt voit sitten nauttia palstan lipokielistä, jotka kertovat sinun olevan ihanampi kuin yksikään missi ja mälli lentää jo ruudulle. Arvaan, että sitten sinä puolestasi esittelet ah-niin-kovin-jännittävää bi-seksuaalisuuttasi ja laitat hymiöitä jokaiseen tissikuvaan, joita palstakaverisi postaavat.

Uuh, aah, deeper, faster, fuck me, yeah, yeah yeah!!!! Tulin ku oot niin helvetin kiihottava. Sitten lasku kiitos, menen pois.
 
"Ukkeli"
No ei kyllä miulla mälli nyt noin pienestä lennä :D En tiedä muista miehistä, ei kai me ny 1800-luvul eletä, sillonhan jos naisella vilahti pikkasen nilkkaa, niin kaikki oli ihan liekeissä :D
 
vieraas
[QUOTE="Ukkeli";29294637]No ei kyllä miulla mälli nyt noin pienestä lennä :D En tiedä muista miehistä, ei kai me ny 1800-luvul eletä, sillonhan jos naisella vilahti pikkasen nilkkaa, niin kaikki oli ihan liekeissä :D[/QUOTE]

Jos viittaat minun postiini, ejakulaatioviittaukset olivat sarkasmia.

Miksette Lispetti, Kepsis ynnä muut astraalikyborgiset hinkkaajat järjestäydy oikeasti panemaan kunnolla joko keskenänne tai erikseen, niin ei tarttis koko ajan täällä mouruta? Ja uuh aah, ei tartte vastata, että mistäs tiedät, vaikka tehtäski niin; sen tietää just siitä, että siitä puhe mistä puute.
 
"Ukkeli"
Jos viittaat minun postiini, ejakulaatioviittaukset olivat sarkasmia.

Miksette Lispetti, Kepsis ynnä muut astraalikyborgiset hinkkaajat järjestäydy oikeasti panemaan kunnolla joko keskenänne tai erikseen, niin ei tarttis koko ajan täällä mouruta? Ja uuh aah, ei tartte vastata, että mistäs tiedät, vaikka tehtäski niin; sen tietää just siitä, että siitä puhe mistä puute.
Älä ny oo tollanen tiukkapipo, relaa hyvä ihminen. Flirttailuhan on hauskaa puuhaa, kokeile joskus ;)
 
vieraas
[QUOTE="Ukkeli";29294654]Älä ny oo tollanen tiukkapipo, relaa hyvä ihminen. Flirttailuhan on hauskaa puuhaa, kokeile joskus ;)[/QUOTE]

Just hei, flirttii kehiin, eri rouhee vinkki! Olenkin tosi estoinen ja haluan kuollakseni olla hyvin erroottinen ja älykäs kuten sinä. Kas nyt kun kannustit minua löysentämään päähinettäni, sieltä pullahtikin esiin ihan uudella tavalla aivoa ja seksiä! Tuokin oli sitten muuten sarkasmia.

Joitakuita meistä stimuloi vähän monimutkasemmat kuviot kuin nämä. Siispä niitä toteuttamaan eli hyvästi.
 
"..."
Jos viittaat minun postiini, ejakulaatioviittaukset olivat sarkasmia.

Miksette Lispetti, Kepsis ynnä muut astraalikyborgiset hinkkaajat järjestäydy oikeasti panemaan kunnolla joko keskenänne tai erikseen, niin ei tarttis koko ajan täällä mouruta? Ja uuh aah, ei tartte vastata, että mistäs tiedät, vaikka tehtäski niin; sen tietää just siitä, että siitä puhe mistä puute.
Oot niin oikeessa, erityisesti Sangrialle suosittelen tätä. Hän näkisi sitten livenä nekin 67 vuotiaat nettipervot joille kuviaan niin auliisti jakaa ja jotka häntä kehuu. Tietääköhän Sangrian oma mies näistä jutuista ja siitä että hänellä on joku itsetuntokriisi meneillään ja kerjää huomiota perhesivustolta, siis keskusteupalstalta jossa puheenaiheena ovat enimmäkseen lapset ja perheet. Jonne varmasti eksyy vain naisia ja omituisia miehiä, vanhoja peräkammarin runkkareita pimppikuvien toivossa (kiitos iltalehden uutisoinnin)
Kävis nyt kerralla jossain miitingissä ihan livenä rykäsemässä aimo annoksen huomiota ni loppus tää kuvien jo liialliseksi menevä postailu. Kehut on jo kehuttu, jokainen on jo miljoona kertaa toitottanut että kaunis olet ja ihana ja plaah.
Mitä vielä???
 
[QUOTE="...";29295572]Oot niin oikeessa, erityisesti Sangrialle suosittelen tätä. Hän näkisi sitten livenä nekin 67 vuotiaat nettipervot joille kuviaan niin auliisti jakaa ja jotka häntä kehuu. Tietääköhän Sangrian oma mies näistä jutuista ja siitä että hänellä on joku itsetuntokriisi meneillään ja kerjää huomiota perhesivustolta, siis keskusteupalstalta jossa puheenaiheena ovat enimmäkseen lapset ja perheet. Jonne varmasti eksyy vain naisia ja omituisia miehiä, vanhoja peräkammarin runkkareita pimppikuvien toivossa (kiitos iltalehden uutisoinnin)
Kävis nyt kerralla jossain miitingissä ihan livenä rykäsemässä aimo annoksen huomiota ni loppus tää kuvien jo liialliseksi menevä postailu. Kehut on jo kehuttu, jokainen on jo miljoona kertaa toitottanut että kaunis olet ja ihana ja plaah.
Mitä vielä???[/QUOTE]

Tää oli K-I-L-P-A-I-L-U!!!

Ja mitäpä se sinulle kuuluu, kun et edes osallistunut? Vai olitkos sittenkin joku noista harmaana laittaneista?

Ehkä ensi kerralla sulla on paremmat mahkut, nyt mentiin näillä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"..."
Ymmärrän jonkun alastonsuomen jossa on kuvia ja sieltä saa kaipaamiaan kommentteja sun muuta ja jos se asia on puolisollekin ok.
En tiiä miks en ymmärrä näitä persekuvien linkkaamista jonnekkin kaksplussalle. Kait se on jotenkin niin et kun on hyvännäkönen ja itse tietää sen ja sitä huomioo saa jo ihan riittämiin. Tuntuuhan se kivalta, mut parhaimmalta tuntuu oman miehen huomio. Kotona on kuitenkin nuori ja komea mies joka sytyttää. Kait se suhde on sitten siinä kunnossa, ettei tartte tehdä mitään tollasta, ei kaksplussalla eikä alastonsuomessa.
Emt?? Selittäkää mulle, joka en ymmärrä? :)
 
"..."
Tää oli K-I-L-P-A-I-L-U!!!

Ja mitäpä se sinulle kuuluu, kun et edes osallistunut? Vai olitkos sittenkin joku noista harmaana laittaneista?

Ehkä ensi kerralla sulla on paremmat mahkut, nyt mentiin näillä.:)
Joo en todellakaan ollu enkä tuu koskaan olemaankaan ;) Kyllä mä tiiän että mulla on perkeleen hyvä kroppa, ilman teidänkin kehujanne, kotiäitien ja yh-äitien kehuja, ilman nettirunkkareiden kehuja ja ilman mitään netti"kilpailua"..., enköhän tota oo ollu ihan oikeessa elämässä tapahtuvissa kilpailuissa ja voittookin on tullu. Että niillä mennään ja toivotan vaan parempia mahkuja teille muille :D
 
[QUOTE="...";29295618]Joo en todellakaan ollu enkä tuu koskaan olemaankaan ;) Kyllä mä tiiän että mulla on perkeleen hyvä kroppa, ilman teidänkin kehujanne, kotiäitien ja yh-äitien kehuja, ilman nettirunkkareiden kehuja ja ilman mitään netti"kilpailua"..., enköhän tota oo ollu ihan oikeessa elämässä tapahtuvissa kilpailuissa ja voittookin on tullu. Että niillä mennään ja toivotan vaan parempia mahkuja teille muille :D[/QUOTE]

Wau, aika mimmi oot sitte.:flower::rolleyes:
 
Just hei, flirttii kehiin, eri rouhee vinkki! Olenkin tosi estoinen ja haluan kuollakseni olla hyvin erroottinen ja älykäs kuten sinä. Kas nyt kun kannustit minua löysentämään päähinettäni, sieltä pullahtikin esiin ihan uudella tavalla aivoa ja seksiä! Tuokin oli sitten muuten sarkasmia.

Joitakuita meistä stimuloi vähän monimutkasemmat kuviot kuin nämä. Siispä niitä toteuttamaan eli hyvästi.
Miten ihmeessä eksyit tähän ketjuun?
 
[QUOTE="...";29295631]Sit just näitä "miksi avasit koko ketjun" No siks kun mä oon IHMINEN. :)[/QUOTE]

Sit just näitä "kuka tahansa olis paremman näkönen, minä olen sentään missi, mutta en laittais kuvaa".:flower::rolleyes:
 
"mies"
[QUOTE="...";29295572]Oot niin oikeessa, erityisesti Sangrialle suosittelen tätä. Hän näkisi sitten livenä nekin 67 vuotiaat nettipervot joille kuviaan niin auliisti jakaa ja jotka häntä kehuu. Tietääköhän Sangrian oma mies näistä jutuista ja siitä että hänellä on joku itsetuntokriisi meneillään ja kerjää huomiota perhesivustolta, siis keskusteupalstalta jossa puheenaiheena ovat enimmäkseen lapset ja perheet. Jonne varmasti eksyy vain naisia ja omituisia miehiä, vanhoja peräkammarin runkkareita pimppikuvien toivossa (kiitos iltalehden uutisoinnin)
Kävis nyt kerralla jossain miitingissä ihan livenä rykäsemässä aimo annoksen huomiota ni loppus tää kuvien jo liialliseksi menevä postailu. Kehut on jo kehuttu, jokainen on jo miljoona kertaa toitottanut että kaunis olet ja ihana ja plaah.
Mitä vielä???[/QUOTE]

Apua! :D Ootko sä se sama joka valitteli kun mies vihainen? Ota nyt ihmeessä relammin.
 

Yhteistyössä