Tuolla olis toi peppuketju kans, jos kiinnostaa osallistua.
Voi muru, sellaset jotka on olemassa, niitä saa tissikaupasta Mulla on sellaset joita ei ole niinkun kuvasta näkyy, juu sii? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29279858:mitkä on kaupan tissit
.... ei hitto en muista enää mitä piti kirjoittaa..
.... ei hitto en muista enää mitä piti kirjoittaa..
No uuuuh. Pitäsköhän sittenkin alkaa oikein todenteolla patistamaan tota omaa miestä sinne salille.
Ei oo ku Make, usko pois!Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29284463:Stuba?
=)
No ei teillä kovin korkealla ole vaatimustaso, jos tuollainen rimpula saa käymään noin kuumana. :OMun mies on just alottanut tavoitteellisen bodaamisen, ja voin sanoo et käyn kuumana ajatuksesta et kohta silläki on tollanen varsi.
Toi on just hyvä. Sopivan leveä halittavaksi ja silmälle iloa, mut ei mikään Bull Mentula Vaikka niiden kahden väliin mahtuukin aika laaja kirjo, mun mielestä tuo on tosi passeliNo ei teillä kovin korkealla ole vaatimustaso, jos tuollainen rimpula saa käymään noin kuumana. :O
Ei oo ku Make, usko pois!
NiimpäniinAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29285052:Ok, Stuban näköinen kuitenki =)
En siis katsele miesten kuvia :ashamed:
Rimpula? Ei mua mitkään kehonrakentajatkaan sytytä. Tossa on just sopivasti lihasta ja jäntevyyttä samassa paketissa. Oma mies on valitettavasti ruumiinrakenteeltaan mallia Ville Valo, silloin kun tavattiin ja hän oli vielä ammattiurheilija, oli aika samassa kunnossa.No ei teillä kovin korkealla ole vaatimustaso, jos tuollainen rimpula saa käymään noin kuumana. :O
Ainoo paikka, mihin pistäsin (kuvan perusteella) lisää, on rintalihakset. Toki jos tarkemman mielipiteen haluat, tarvitaan kattavampi kuva(kollaasi), kiitos.Tässähän ihan nuori mies punastuu . Mukava kuulla kehuja vaikken todellakaan mikään bodari tai hunk olekaan vaan tälläinen perus rimpula niin kuin joku sen kauniisti muotoili
Niinpä. Ja sit selkä on kans tosi tärkee, joten voiskohan sitä toistakin puolta vilauttaa?Ainoo paikka, mihin pistäsin (kuvan perusteella) lisää, on rintalihakset. Toki jos tarkemman mielipiteen haluat, tarvitaan kattavampi kuva(kollaasi), kiitos.
Miksi olet noin seksistinen? Traumoja?Meillä jäi osallstujat nyt ihan kokonaan testaamati.:O
Ens kerralla ollaan huolellisempia.
Sinä testaat pehvat ja minä tissit, voidaan toki vaihdella välillä.
Oletin olevani hauska.:OMiksi olet noin seksistinen? Traumoja?
Sinun jatkuvat seksistiset kommentit ei varmaankaan naurata kaikkia ja annat itsestäsi ehkä hieman kepeän kuvan.Oletin olevani hauska.:O
Ciervo= palstalainen.Tässähän ihan nuori mies punastuu . Mukava kuulla kehuja vaikken todellakaan mikään bodari tai hunk olekaan vaan tälläinen perus rimpula niin kuin joku sen kauniisti muotoili
Mulla on varmaan aukko sivistyksessä, mutta keitä kummia on Stuba, Ciervo ja Make?