hitto, nyt mä harkitsin vakavasti ton mainoshommelin poistoa. taitais olla lääkityksen tarve kyselijän lukijalla ku jokaiseen alkais vastaan kaikkee paskaa mitä ikin keksii.Mä voin jo kuvitella sen tutkijan ilmeet ja fiilikset. Eka kattoo että "Vau, tähän kyselyyn on vastannut ihan sikana ihmisiä. Mähän arvasin että se toimii kun pyydetään ikkuna pomppimaan ruudulle jatkuvalla syötöllä" Sitten se aloittaa tutkimustulosten lukemisen hymy korvissa tuntien itsensä todella fiksuksi. Kymmenien paskojen vastausten jälkeen iskee "mitä vittua"-fiilis ja sitten vituttaakin ankarasti viikon verran...
Hiukan kun opettelee käyttämään sitä niin on helppo napsaista joku blokattu auki, tai vaikka kokonainen sivu. Älä jatkossa siis turhaan koko lisäosaa poista.Adblokin otin joku aika pois, kun se esti jotain... en muista enää mitä, mutta nyt on taas lisäosissa.
oon mä siitä ollu tietonen, ei oo vaan tullu ladattua ikin mut toi oli rasittavuuden multihuipentuma, ei kestäny enää selvinpäin ollenkaanIhmettelen suuresti, miten tietokonesukupolvi ei tiedä adblokista?
jotkut sivustot ulisee että ota se pois kun me saadaan rahaa ylläpitää mainoksien takia. ei adblock oikeasti torju mitään muutakuin mainoksia.Adblokin otin joku aika pois, kun se esti jotain... en muista enää mitä, mutta nyt on taas lisäosissa.