Kaksplussan operaattorit HOX..Toi hemmetin TUTKIMUS KYSELY kaksplussalla

• Viestiketjun aloittaja hus hus
  • Ensimmäinen viesti
AARGH
Mä jo kerran vastasin ja sen jälkeen oon klikannut sen jo 7 kertaa pois! Just ku edellisestä kyselystä päästiin, niin tommonen uus riesa tullu tilalle, voi helvetin helvetti!

Peyote
Olen alkanut vastailla tohon tosi rumasti. Taas se pomppas tohon ja jälleen kerran vastasin. Tulee varmaan hienot tutkimustulokset. Toivottavasti ainakin rahaa palaa tollasten tutkimusten tekoon.

hihiihhiiiiihii
Mä voin jo kuvitella sen tutkijan ilmeet ja fiilikset. Eka kattoo että "Vau, tähän kyselyyn on vastannut ihan sikana ihmisiä. Mähän arvasin että se toimii kun pyydetään ikkuna pomppimaan ruudulle jatkuvalla syötöllä" Sitten se aloittaa tutkimustulosten lukemisen hymy korvissa tuntien itsensä todella fiksuksi. Kymmenien paskojen vastausten jälkeen iskee "mitä vittua"-fiilis ja sitten vituttaakin ankarasti viikon verran...:D

• Tykkää
Reactions: Julmis
"hhh"
Mä voin jo kuvitella sen tutkijan ilmeet ja fiilikset. Eka kattoo että "Vau, tähän kyselyyn on vastannut ihan sikana ihmisiä. Mähän arvasin että se toimii kun pyydetään ikkuna pomppimaan ruudulle jatkuvalla syötöllä" Sitten se aloittaa tutkimustulosten lukemisen hymy korvissa tuntien itsensä todella fiksuksi. Kymmenien paskojen vastausten jälkeen iskee "mitä vittua"-fiilis ja sitten vituttaakin ankarasti viikon verran...:D
hitto, nyt mä harkitsin vakavasti ton mainoshommelin poistoa. taitais olla lääkityksen tarve kyselijän lukijalla ku jokaiseen alkais vastaan kaikkee paskaa mitä ikin keksii.

damn. mitäs nyt : / :$

tikk
[QUOTE="nuuh";29356638]Kuka on kännissä ja kenen homma nyt kusee!!??? Vastannut siihen jo 9 kertaa ja jokaiseen kirjoittanut paskaa!!paskaa!!paskaa!! varmaan tulee hyvät tulokset :D[/QUOTE]

Kiitos vinkistä ;) Oon tosiaan itekin tässä vastannut siihen jo reilusti yli 10 kertaa ja milloin mitenkin ja kirjotan kaikkea "hauskaa", sori vaan ei naurata ketään, ei nimittäin minuakaan kun se tulee joka sivulla eteen!!! FUUUUUU

[QUOTE="rrr";29356979]Hiukan kun opettelee käyttämään sitä niin on helppo napsaista joku blokattu auki, tai vaikka kokonainen sivu. Älä jatkossa siis turhaan koko lisäosaa poista. :)[/QUOTE]

Aivan totta. Riippuu vissiin vähän ohjelmastakin, jonka lataa. Minulla ei näy ne kuuluisat turhat uudet aloituksetkaan, tuossa oikealla.

[QUOTE="hhh";29356559]eikun chromelle ne mitä siinä oli?[/QUOTE]

Tiedätkö mikä on ärsyttävää? Se että aikuisella ihmisellä ei ole sen vertaa keskittymiskykyä asiassa mistä se ei ymmärrä että se lukisi ohjeet ajatuksen kanssa ja sitten tekisi kanssa niin.

Yhteistyössä