Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja lökis:
mua ärsyttää kaksplussan kirpparilla nuo ainaiset tinkaajat. mikään summa ei hyvä, ihanuuksia haetaan mutta puoli-ilmaiseksi pitäis saada. huutiksessa saa paremman hinnan, siksi suosin sitä. yksi etsi hello kittyä ym vastaavia, laittelin kuvat - lähes uudenveroisista vaatteista. hintaa pyysin posteineen noin puolet tai alle uudesta, mutta ei - tyyliin eurolla tai kahdella olis pitänyt saada.
no siis kirpparihenkihän on se, että halvalla lähtee. huutonetti on sitte parempi vaihtoehto jos haluaa säästyä tinkaajilta. tai löytyyhän niitä sieltäkin. En minäkään vanhasta vaatteesta maksa edes puolta uuden hinnasta olkoot minkäkuntoinen tahansa. Mutta mä kyllä kysyn heti ekana ku jostain oisin kiinnostunut että mikä on hinta. En lähde tinkaamaan sen enempiä jos hinta on minulle liian suuri. Laitan paluupostissa viestin että kiitos, hinta liian korkea. En pyytele ennen kuviakaan enempiä ku hinta on tiedossa, säästyy turha vaiva.
ymmärrän sun pointin, mutta ei kukaan tappiokseen viitsi myydä... ts. uutena 10e, kerran pari pidetty, pitäisi myydä 2e:lla - josta posti ottaa euron... ennemmin lahjoitan pois, säästyy kuvaamisen ym vaiva... no, tää oli vaan yhden ostajan esimerkki... on niitä asiallisiakin =)