Mikä menee teidän myyjien mielestä nyt huutiksessa kaupaksi? Ja mikä ei? Kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Lastenvaatteet olen saanut melko äkkiä kiertoon ja niitä ei paljon alunperin ollutkaan, kun suurin osa menee tutuille ja sukulaisille. Mutta muu tavara ja vaatteet, en ole saanut kaupaksi. Olenko jotenkin huono hinnoittelemaan vai onko tavarani epähoukuttelevaa? Esimerkkinä nahkaiset kävelykengät 10 euroa + postit, siistikuntoinen leikitty barbi vaatteineen 4 euroa + postit, cd-levyjä 2 euroa + postit...

[QUOTE="vieras";22353610]Eli oliskohan syy siinä?[/QUOTE]

Paljon sitten olisi sopivat postikulut? Mulla ei ole kotona vaakaa, joten en voi punnita tavaraa, olen vain katsonut muiden kohteista mitä he ovat samantyyppiselle tavaralle posteja laittaneet :/

[QUOTE="vieras";22353682]Juu jos myy levyjä yms. niin ensimmäinen hankinta on c6 kokonen helpostikuoripino.[/QUOTE]

Hmm, katsoin noita helposti-kuoria, maksavat 21 e ja ei mulla edes ole niin montaa levyä myynnissä, kymmenkunta vaan. Yritän vain päästä ekstratavarasta eroon, en myy huutiksessa puoliammattimaisesti.

[QUOTE="alkup.";22353717]Hmm, katsoin noita helposti-kuoria, maksavat 21 e ja ei mulla edes ole niin montaa levyä myynnissä, kymmenkunta vaan. Yritän vain päästä ekstratavarasta eroon, en myy huutiksessa puoliammattimaisesti.[/QUOTE]

Jos sulla on 10 levyä ja yksi barbi, niin se tekee 11 kpl? Ammattilainen??? Niihin mahtuu esim. lasten pipoja, paitoja yms. jolloin niihinkin saa järkevän postarin. Olen yhteen C6 kuoreen laittanut jopa 3 pipoa.

Yhteistyössä