Kaksplus kännykkään?

Moi Plussalaiset!

Olen lasta odottava 32v mies (btw kyllä miehetkin sitä odottavat, vaikka naiset ovat fyysisestsi raskaana =) ), ja toimin Suomessa mobiilipalveluiden saralla. Seurailtuani eri internetpalveluita 11v työni puolesta niin olen nyt (sattuneesta syystä...) ryhtynyt seuraamaan tämän tyyppisiä keskustelufoorumeita.

Mieleeni tuli, että miten on mahdollista, että näille ei ole hyvää mobiilikäyttöliittymää/mobiiilipalvelua? En usko että vauvan synnyttyä (EDD 24.8.) on mahdollista olla koneen äärellä niin paljon, mutta kännykkä on mukana paljon paremmin...

Siksi kysynkin, käyttäisittekö mobiiliversiota forumeista/keskusteluista, jos olisi mahdollista? Ei nimittäin olisi amerikan temppu sellaiset tuottaa...

t. tuleva Daddy
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Daddy-O:
Moi Plussalaiset!

Olen lasta odottava 32v mies (btw kyllä miehetkin sitä odottavat, vaikka naiset ovat fyysisestsi raskaana =) ), ja toimin Suomessa mobiilipalveluiden saralla. Seurailtuani eri internetpalveluita 11v työni puolesta niin olen nyt (sattuneesta syystä...) ryhtynyt seuraamaan tämän tyyppisiä keskustelufoorumeita.

Mieleeni tuli, että miten on mahdollista, että näille ei ole hyvää mobiilikäyttöliittymää/mobiiilipalvelua? En usko että vauvan synnyttyä (EDD 24.8.) on mahdollista olla koneen äärellä niin paljon, mutta kännykkä on mukana paljon paremmin...

Siksi kysynkin, käyttäisittekö mobiiliversiota forumeista/keskusteluista, jos olisi mahdollista? Ei nimittäin olisi amerikan temppu sellaiset tuottaa...

t. tuleva Daddy
Minähän surffaan 2+:lla jatkuvasti kännyn kautta :D...
 
=) Eli siis forumeita jne, jotka olisi tehty kännykällä selattaviksi ja käyttöliittymää joka on suunniteltu pikku ruudulle ja yksinkertaiselle käytölle - jossa vain pääasiat on käytössä.

Internet-browsaaminen pienellä ruudulla (kännykkä) ei ole siis mitä tarkoitan.

vrt: www.elisa.net (tietokoneelle) ja wap.elisa.net (kännykälle) tai
vrt: www.facebook.com (tietokoneelle) ja m.facebook.com (kännykälle)


terveisin nörttiosasto...
 
mobiiliversio olisi kyllä hyvä, nimenomaan kevyempi versio hitaan yhteyden tai paketin omistajalle. Itse satunnaisesti olen täällä kännykällä, ja sinänsä sivut toimivat hyvin, mutta jos grafiikkaa ja muuta hienosäätöä olisi mobiilisivuilla karsittu, saisi samalla megamäärällä surffailtua täällä pitempään.

N95 mulla käytössä, ja sillä tosiaan ihan hyvin voi plussaillakin. Siinä on nimenomaan hyvä, ettei tarvitse käyttää wap-palveluita, koska ne ovat lähes aina karsitumpia myös sisällöllisesti, mutta tottakai mobiiliversioita käytän esim. googlesta ja youtubesta.
 

Yhteistyössä