senni teille tulee kyllä vilinää ja vilskettä kerralla lisää reilusti! Huh! mutta niin paljon myös onnea ja iloa! Mukavan pitkällä alkaa jo raskaus olla. Onko sinulla mitään tietoa synnytystavasta? Tai ajankohdasta jos meinaa mennä pitkälle? Toivotaan nyt että vauvelit vielä pari viikkoa ainakin kyydissä viihtyisivät.
Hipkukka Ihanaa, että teillä on kaikki lähtenyt ihan hyvin menemään, vaikka pienokaiset niin kovin aikaisin päättivät tulla maailmaan. Kiva kuulla kuulumisianne.
Tiki Voimia raskaaseen aikaan, voi vaan kuvitella mikä huoli teillä on pikkuisista. Onneksi tilanne nyt kuitenkin ilmeisesti jo vähän rauhallisempi.
Pikinen ei oo tullu maitoa. Miten muuten voit?
Liplatus tervetuloa!
nalu vieläkö on vauvat masussa vai joko kainalossa?
Oma tänään varattu aika synnytysvalmennukseen. Muuten en edelleenkään oikein ole ymmärtänyt että meille kohta vauvat tulossa... itseni tuntien kaikki järjestelyt tulee jäämään viime hetkeen... ja todennäköisesti kesken
Perusolo ollut ihan hyvä, aika paljon pitää jo päiväsaikaankin olla pitkällään. Helposti rupeaa masua kovottelemaan, en ehkä supisteluksi sanoisi, mutta pelkään aika lailla että kaikki rasitus turhaa kypsyttelee paikkoja, joten olen vaan lepäilly. Tai, no viikonloppuna oli vielä vähän liikaa touhua, esim. pilkilläkin kävin... :ashamed: Nyt oon rauhottanu menoa. Eilen uimassa, se teki hyvää. tänään vaan kaupassa käynti ohjelmassa.
Miten teillä kellä on kovin etuajassa vauvat syntyneet, onko siitä ollut jotain oireita/ennakkovaroituksia, vai tuleeko se vaan ihan puskista? Itse mietin tätä ja koko ajan mietin mitä voin tehdä pitkittääkseni vauvojen masussa oloaikaa...?
Aurinkoista viikonjatkoa kaikille,
Soja ja nappulat 28+6