kaksosraskauksesta...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko kaksosraskauksissa aina jatkuva megapahoinvointi? Olen raskaana ja epäilen mahan koosta, että siellä voisi olla kaksikin, mut mun pahoinvointi on ollut ihan siedettävää, ehkä kerran päivässä käyn halaamassa pyttyä.... En siis ole vielä päässyt ultraan.

Alkuperäinen kirjoittaja kivetön:
Pahoinvoinnin ja oksentamisen määrällä EI ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka monta sielt on tulossa...
Meille sanottiin että tuplamäärä hormonia aiheuttaa tuplasti pahemman olon.Mutta mitäpä minä tiedän,näin vaan sairaalassa sanottiin.

ap
Pahoinvoinnin ja oksentamisen määrällä EI ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka monta sielt on tulossa...
mä muistan kuulleni et kaksosraskaudessa erittyy enemmän jotain raskaushormoonia, jonka epäillään aiheuttavan raskauspahoinvoinnin... Tietääklö kukaan, pitääkö paikkaansa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä muistan kuulleni et kaksosraskaudessa erittyy enemmän jotain raskaushormoonia, jonka epäillään aiheuttavan raskauspahoinvoinnin... Tietääklö kukaan, pitääkö paikkaansa?
Lueppa tuosta ylempää...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Lueppa tuosta ylempää...
hidas kirjoittaja, koira hyppii syliin ja pois...

Mä taisin oksentaa muutaman kerran koko odotusaikana, ku odotin poikia. Nyt ku odotan yhtä, niin sain aluksi olla koko ajan pää pöntössä :x Eli ei siitä pahoinvoinnin määrästä voi päätellä mitään...

Meille sanottiin että tuplamäärä hormonia aiheuttaa tuplasti pahemman olon.Mutta mitäpä minä tiedän,näin vaan sairaalassa sanottiin.
siis jos raskaushormoni aiheuttaa tulevalle äidille pahoinvointia ni sit. Mut jokainen reagoi omalla tavallaan, toinen oksentaa vaikka olis yksi tulossa ja toista ei edes heikota vaikka olis kolme maha-asukkia. Ja samalla ihmisellävoi olla tosi suuria eroja eri raskauksissa. Sitä tarkotin ett oksentamisen määrästä ei voi päätellä kuinka monta tulossa...

ap
jännittää kyllä kauheesti, kaksoset olisi ihana saada!
Nyt et kyllä tiedä mistä puhut!Se saaminen on jo yhtä tuskaa puhumattakaan siitä eteen päin!!!
Olen päässyt läheltä seuraamaan kaksia kaksosia raskausajoista saakka ja osallistunut paljon ihan arkiseen hoitamiseen. Tiedän siis kyllä kuinka raskasta se on mut silti haluaisin olla kaksosten äiti..... Minulla on kaksi pientä lasta jo ennestään, lapsiperheen arki on hyvin tuttua...Mä selviäisin, tai siis me, onhan mulla mieskin...=)

Olen päässyt läheltä seuraamaan kaksia kaksosia raskausajoista saakka ja osallistunut paljon ihan arkiseen hoitamiseen. Tiedän siis kyllä kuinka raskasta se on mut silti haluaisin olla kaksosten äiti..... Minulla on kaksi pientä lasta jo ennestään, lapsiperheen arki on hyvin tuttua...Mä selviäisin, tai siis me, onhan mulla mieskin...=)
Kyllähän siitä selviää ja (pakko myöntää!) hienoa on ollut.Mutta kyllä on ollut raskastakin välillä,varsinkin silloin aluksi kun oli sellainen 3v.
vaatimassa huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Voi kamala!
Mä oon yks kolmosista ja mulla on kaksossisarukset.
Sääliksi käy vanhempiasi! :eek: :saint:
Meitähän on vaan viisi! Kaksoset ja kolmoset.
No , onneksi meillä oli 7 v eroa. Isosisarukset(ne kaksoset ) on kyllä voinu kärsiä. (Lapsen vahtina joskus 70-luvulla??)
Toisaalta mä rakastan mun isoa perhettä!!

Voi kamala!
No , onneksi meillä oli 7 v eroa. Isosisarukset(ne kaksoset ) on kyllä voinu kärsiä. (Lapsen vahtina joskus 70-luvulla??)
Eivät jostain syystä yrittäneet iltatähteä?Olisikin tullut ehkä otava... :LOL: :LOL: :LOL:

Voi kamala!
Eivät jostain syystä yrittäneet iltatähteä?Olisikin tullut ehkä otava... :LOL: :LOL: :LOL:
Niin ajattele, tohon vielä päälle iltatähti.. No meissä kolmessa tytössä tais olla tarpeeks pureskeltavaa,, :kieh: ja vähän liikaakin...

Yhteistyössä