P
perinnöllistä?
Vieras
mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti + 2 lasta:mun äiteellä ei ole kaksosia mutta mummollani on ja se aina heittää joka kerta jotain kommenttia siitä että tiedä vaikka teille tulis kaksoset sehän on perinnöllistä.... rupeaa tuo jo pikkusen ärsyttämään... ku keksis siihen jonkun fiksun vastauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höpönpöpön:eiks se ny oo vaan pelkästä tuurista kiinni että sattuu irrota samaan aikaan kaks munasolua....
Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Tuo on jos se tulee isän puolelta (isältä tyttärelle), äidin puolelta periytyessä ei vastaavaa niin usein tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:Entä mistä se on saanut sen geenin, joka on maailmassa ekana saanut kaksoset?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Tuo on jos se tulee isän puolelta (isältä tyttärelle), äidin puolelta periytyessä ei vastaavaa niin usein tapahdu.
Täh? Ei siittiöillä ole kyllä käsittääkseni kaksosuuden kanssa mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Tuo on jos se tulee isän puolelta (isältä tyttärelle), äidin puolelta periytyessä ei vastaavaa niin usein tapahdu.
Täh? Ei siittiöillä ole kyllä käsittääkseni kaksosuuden kanssa mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kkki:Alkuperäinen kirjoittaja perinnöllistä?:mites se nyt menikään kaksosista että jos oma äiti on saanu kaksoset voi olla riski että itekin saa?? oliko sillä mitään merkitystä onko identtiset kaksoset vai ei??
epäidenttisyys periytyy kuulemma ja yleensä se "hyppää" yhden polven yli eli jos sun äiti on saanu kaksoset niin sun lapsilla on suuremmat mahdollisuudet saada kaksoset. Itellä ei kans mitään sukurasitetta ollu kaksosista ja sellaset tuli!![]()
Tuo on jos se tulee isän puolelta (isältä tyttärelle), äidin puolelta periytyessä ei vastaavaa niin usein tapahdu.
Täh? Ei siittiöillä ole kyllä käsittääkseni kaksosuuden kanssa mitään tekemistä.