kakskymppisii äitejä turusta???

Neiko Tervetuloa mukaan :wave: Kyllä tänne mahtuu. Sulla ei enää kauaa odotettavaa olekkaan =) Munkaan ystäväpiirissä ei oo tällä hetkellä ketään raskaana olevaa, joten mielelläni tutustuisin toisiin vauvamahoihin =) Meille on tulossa toinen lapsi, esikoinen on nyt 1v4kk, joten ikäeroksi sisaruksille tulee hiukan alle 2v. Niin, ja varissuolla asustellaan!
Tiedättekö onko teille tulossa tyttö vai poika?
 
HupuLupu Kiitoksia :) Pojan-pallero on tulossa.. Ei tosiaan ole kauaa ja tuntuu että aika loppuu kesken :D olen koittanut googlailla turkulaisia vauvamahoja, mutta ne on ollut jotain tyyliin vuodelta 2005 ja ei sitä kehtaa ryntäillä perään "hei! sinäkin olet raskaana, kavereita?" ^^'

pitäisi treffata joku päivä?
 
Neiko Olin ihan unohtanut koko palstan :ashamed: Niin paljon ollut kiirettä viime viikkoina ja flunssanki tuossa sairastin.
Olisi kyllä kiva treffata joku päivä :) Onko sulla äippäloma jo alkanu? Ajattelin, et jos asut tässä varissuon lähellä, ni vois mennä vaikka lenkkeilemään? Voisin pojanki sit ottaa mukaan.
 
Mahtuukohan mukaan vielä. Olen siis 20v ja esikoista odotan (la 12.1.). Kaveripiirissä ei kenelläkään vielä ole lapsia niin olis kiva muutama muukin samassa (tai edes lähes samassa) tilanteessa oleva saada kaveriksi. :) Miehellä tässä menee hermot kun on vanhempien lisäksi ainut jolle voi vauvajuttuja höpötellä. :D
 
Heippa kaikille! Liittyisin tännekkin mukaan kun rupee pää hajoamaan kun ei hirveesti oo kavereita ja kohta äippäloma taas alkaa :ashamed:

Elikkäs Kaarinassa asustellaan, 21 vuotta ikää löytyy, esikoinen tyttö 4 vuotta ja poika tulossa 23.1.2010 :heart: Vielä jonkun kuukauden-kaks opiskelen osa-aikaisesti, kotiin kokopäiväisesti jään 9.12.

 
HupuLupu Noooh, se on ainoa päivä jolloin ei sopisi, kun sitä ollaan silloin matkalla tampereelle tädin muksun ristiäisiin. :B

Niinuska05 , mahdatko olla sinä Niina V. siellä? :D Maria K. täältä varissuolta moro! :D

!Pohdiskelin tässä että pitäisikö pitää hieman suurempi miitti keskustassa, kun on möhömasuilla on tarve uusiin tuttavuuksiin, joilla on sama tilanne?!
 
Millos se ois hyvä sitte nähä?

Mulla itellä on tilanne se että voin synnyttää ihan koska vaan kun mulla on paikst jo nii pehmeet,sekä kanava hävinny kokonaa ja 4cm jo auki sekä noita kipeitä suppareita tulee lähes kokoajan.
 
Jos vaan mahtuu niin voisin joukkoon liittyä :)

20v olen ja ihan Turussa asustelen. Äiti tosin olen vasta varmaan ensi kuussa, la olis 23.11.
Kaveri porukassa ei paljon lapsia ole ja muutenkin olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin :)
 
Tervetuloa mukaan ninni, ver-de ja marielsa :)

Itsellä rakenneultra takana ja kaikki oli vauvalla hyvin :heart: Maha kasvaa kovaa vauhtia, tuntuu että se on päivä päivältä isompi. Vauvan potkutki tuntuu jo hyvin, pari päivää sitten tunsin ekaa kertaa mahan päältäki =)
Mitäs muille mahaa kasvatteleville kuuluu? Onko joku jo mahtanut saada nyytin syliin? Ainaki Taaperotx4:lla oli jännät paikat ja olikos neikolla laskettu aika lokakuussa?

 
HupuLupu, marraskuun toinen oli LA ja poika tulikin viides päivä.

SORI! Olen elelly vähän Facebookissa ja täällä ei ole kuin tämä keskustelu ja sitten se jäikin hieman..... :ashamed: Kuinka moni käyttää FB?

Mitäs ihmisille kuuluupi sateisessa turussa?
 

Yhteistyössä