KAKSKYMPPISIÄ MAMMOJA JYVÄSKYLÄSTÄ??

ciao!

Olin sen verran laiska, etten jaksanut/ osannut kattoo onko jo vastaavaa yhteisöä olemassa... :)
Olis kiva kuulla muiden höpötyksiä ja vaikka nähellakkin!

Ja tähän vaan nopeesti musta sen verran et, oon ite ihan ihan kohta 21.v ja suloinen poika syntyi 20.11.08.

Tänne siis vaan juttuu, jos on yhtään saman tyylinen elämänvaihe menossa =)
 
entinen jyväskyläläinen.. mun nuorin tyttö synty 23.11 =) ja kohta jää virallisesti 2 alkava luku taakse mut mieli kuin 16 vuotiaalla, heh.. saarijärveltä siis minä.. sieltä tänne muuttanu ja siel edellee tuttuja varsin paljon (ja kotoisinki)
 
mahdunkos mukaan? :) täytän itse kesällä 23 ja esikoinen täyttää reilun kk:n päästä 3v ja kuopus täyttää tän kuun lopussa 7kk!eli rii-kka meidän pienillä ei olekaan kuin n.4kk ikäeroa :)
perheeseeni kuuluu myös avomies ja karvainen koiruli.. :) Olis kiva tutustua paremmin täällä asuviin ihmisiin! Muutin jklään viime kesänä... joten välistä hiukka yksinäistä vaikka muutaman tunnenkin mutta silti heitä näkee niiiiin harvoin... :wave:
 
Me ollaan oltu mökkeilemässä, niin en oo kerenny täällä piipahtaa aikasemmin =) mut tosi jees, et tänne on nyt ilmaantunu muitakin :) Rouses ei meidän pirpanoilla taida olla kuin 3kk ikäeroo, kun tämä napero täällä täytti perjantaina 4kk. Ja julia05, mekin asutaan ihan keskustan laidalla.


 
me asutaan keltinmäessä! :D ollaan toukokuussa vuosi täällä asuttu ja kerran muutettu jo tällävälin! :LOL: (viimesin muuttokrt oli kyllä onneks omaan asuntoon ettei tarvii ihan heti olla muuttamassa..ainakaan toivon mukaan! :D)

Meillä tulee lisää hampaita pienelle miehelle! :) Alhaalla on kaks ja ylhäällä noi kulmahampaat :))) ja nyt siihen eteen ylös tulee kaksi, näkyy jo valkeet läiskät! :) Mutta herättiinpä tänäänki taas neljältä.. mutta onneks nukahti vielä vähäksi aikaa sen jälkeen! Pitäis alkaa suunnittelemaan esikoisen kolmevuotis-synttäreitä! Polkupyörä ois in lahja hälle!(entinen mennyt jo pieneksi..) nyt sitten siitä höpöttää ihan innoissaan! :) onko kukaan ostanut jyväskylästä muksujen polkupyörää? Suosituksia mistä kannattais käydä "ehdottomasti" katselemassa? :D
 
:) Sellasta pakkailemistahan se välillä on...
Montas kuukautta se pikkuinen oli kun eka hammas alkoi pilkottamaan?? Nimittäin tuntuu täälläkin suunnalla, että ikeniä kutittaa jo jonkun verran ja sylkee tulee sillä tahdilla, että ei varmaan enää kovin kauaa mee ekaan hampaaseen. tissiparat :D
Täällä on vasta eessä päin polkupyörien hankkimiset, niin minä en ainakaan osaa auttaa =)
 
Eka ja toinen hammas tuli 3kk:n iässä, esikoisella myös, esikoinen ei osannu tai hokassu sillo ku vasta yli puolivuotiaana rueta puremaan tissiä samalla ku imetin ja tän kans mulla ei tuo imetys onnistunu ei niin ei millään.. ei tullu maitoo ja jos tuli mitä tuli niin ei sitte riittäny alkuunkaan kun söi niin kovasti! Ja takuulla muuten puris, kaikki menee muutenkin suoraan "kädestä suuhun" ;D
Olenkin menossa kattomaan esikoisen ja tämän kummin kans muumi-esitystä sitte ens viikon sunnuntaina! :) saas nähdä kuinka viihtyy.. muumeista kyllä tykkää mutta silti.. :D

ihana kun on alkanu olla keväisempiä ilmoja! :) On paljon mukavempi mennä uloskin kun aurinko paistaa eikä tuu lunta taivaan täydeltä!

Oliko sairaalassa kiirusta kun synnytys käynnistyi? mulla ainaki oli sillo ku menin, tää viimesin synnytys kesti n.2h ja ei ollu ku yks kätilö joka juoksi mun ja jonku muun luona.. :LOL: jos oisin ite ollu se kätilö niin varmaan oisin sanonu jo että turpa kii ku kiroilin vaan siinä - näin jälkikäteen ymmärrän miks kätilöllä oli vähä semmonen kiree ilme, vissiin kiire paino päälle..
Ekan synnytin Mikkelissä ja tän toisen täällä niin on näissä sairaaloissa kyllä käytännöissä eroja.. Mutta kaikki onneksi hyvin! :heart:
 
Moikka=) täällä ois äiti kohta 26 ja tyttö julia kohta 4 vuotta=)
keskustassa melkein asutaan,siis sanoisin kyllä että ihan keskustassa=)
Me ostettiin viime kesänä meidän tytölle pyörä biltemasta,hyvä on=) eikä ollut kallis=)
 
Ai teillä tuli jo sillo hampaita... ei täällä vielä kyllä näy, noo mutta eiköhän kohta puolii. Tuntuu nimittäin jo välillä aika "kivalle", kun näykkäsee noilla kovilla ikenillään... Oikeen silleen hyökkää kimppuun kun kutittaa varmaan niitä ikeniä niin paljon :x :D
Oi, muumeja tulee vielä välillä itekin katottua :D Niin noissa on vaan aina se, että jaksaako mielenkiinto pysyy yllä, mut varmasti ihana kokemus pikkuselle :)
Joo, on ollu nyt muutamana päivänä tosi aurinkoista. Jaksaakin ihan eri innolla lähtee ulos pitkille kävelyille. Pojuki tykkää ihan eri tavalla nukkuu vaunuissa, kun sisällä.
Mulla nyt oli sillee, et synnytys käynnistettiin, niin senkin takia varmaan oli kätilö tietoisesti varannu aikaa. Oli vielä silleen, että sillä kätilöllä oli koko ajan mukana vissii joku harjoittelija. Eli mulle ainakin jäi sellanen kuva, että heillä ei ollu, ainakaan erityisempi, kiire minnekään =) Ihan positiivinen kokemus kaikkiaan! =)
MOI MIITSULI-83 JA JULIA! :)
 
Moikka moi! Selailin täss ja löysin tälläsen..

Tääl ois koht 21v tyttönen myöskin. Tammikuussa meille tuli pieni tyttönen, parin päivän päästä hän onkin jo iiiso tyttö ;) 3kk siis.Asumme köhniöll, ainakin toistaiseksi. Etsimme parhaillaan kolmioo.
 
Moikka MIITSULI- 83 ja Miiuska- :wave:

ittellä onki menny aikaa taas edellisestä käynnistä.. :ashamed: "hirveesti" ollu kaikkee tekemistä, leipomista ym poitsun 3v synttäreitä varten! :) On käynyt kummeja ja tuttuja, huomasin tuossa ettei meillä olekaan tässä kuussa yhtään "vapaita" viikonloppuja kun aina tulee joku käymään! :) Eipä se toki haittaa laisinkaan, kun muuten niin harvoin näkee kun kaikki asuvat vähintään sen 100-200km päässä! :)

Käytiin kattoo se muumiesitys ja poitsu jakso vallan mainiosti kattoo sen! :eek: :) ihan yllätyin! :) Ja saikin sitten mummilta ja ukilta sen polkupyörän synttärilahjaksi! Eli itse vältyttiin sen etsimiseltä! :) juu, nyt on sitten pienemmällä 6 hammasta suussa (4 ylhäällä ja 2 alhaalla)!

Miiuska- me käytiin kattomassa köhniöllä yhtä asuntoa joka oli myynnissä, muttei se oikein ollut hyvä sitten.. Voi niin se aika menee, meilläkin pienempi mies on kohta 7½kk vanha vaikka tuntuu että vasta syntyi... mihin tää aika katoo?!?!? :O

Ainiin ja vielä hyviä pääsiäisiä kaikille! :heart:
 
Se on kyll totta et aika kulkee niin tavattoman nopiaa.. eilen kuoli aamulla meän 14v vanha kissa herrakin :/ tuli meille 10kk vanhana. Vhoij, niin kova ikävä..

Rouses: aah, me itekki täss etitää just isompaa asuntoa. Huomenissa pitäis äänekoskelta käydä aika mukavalta kuullostavaa ja halpaa kolmiota käydä kahtoo.. Tää o vaa kaksio ja toises kerrokses ilma hissiä ni ei oo kovi käytännöllinen vauva perheelle :/

Voihj, mahtaa olla ihanaa ku pikkuisell jo hampaat kasvaa. meill varmaa niit ootellaa muutamia kuukausia.. Neiti tänään vasta 3kk.

ohh.. kai se ois mentävä syömää tällepäivälle jotain :D kauhee nälkä iski. :kieh:
 
Moikka Miiuska- :wave:

Ja hyvä JYP!! :D

Niin ei täälläkään vielä näy hampaan hammasta, vaikka kuinka kurkitaan :) Napero on kuitenkin kohta jo 5kk, mutta se on varmaan tosi yksilöllistä millo niitä alkaa puhkeemaan...
Missä päin se Köhniö oikein on??? Ei oo oikein kartat ja paikat hallussa :p
 
rii-kka, Köhniö on killerin raviradan vieres ja kypärämäki on myös täss vieres :) Petäjäveen suunnallhan tää :))

Juu hampaide puhkeaminen todella yksilöllistä.. Itse synnyin kaksi etuhammasta suussa, samoiten pikkusiskoll :D
 
juuuuuuu hei vaan uusille!! :D Ja jooooooooo, mä lähen teidän mukaan vaunuralleihin jos pääsee ja sattuu sopivaan kohtaan?!?! :D (kuntoilu ei tod.ois pahitteeks...kun vaan sais itteään niskasta kiinni..:( )

ja joo, meillä sairastellaan.. alko viime ti vai ke pienemmällä miehellä ja perjantaina vein tklle, en meinannu saada aikaa ja en päivystykseenkään saanu to iltana aikaa, pienellä sitten keuhkoputken tulehdus ja erilääkkeet viel yskään et hengenahdistukseen.. :( mut nyt aletaan olla voitonpuolella! ;) saatiin jopa nukkua aikas hyvin viime yönä! :)

Miiuska- me löydettiin tää asunto mikä ostettiin niin keltinmäestä (läheltä edellistä asuntoa), tääki on kyllä toisessa kerroksessa eikä hissiä välistä ottaa päähän mut tää isompi talsii raput jo aika hyvin ylös ja alas, varsinki kun on vielä niiiiin minä ite vaihe päällä!rattaat onneks on voinu pitää alhaalla! Muuttakaa vaan tännepäin niin mä saan uuden kaverin! ;) hih!

Huh, mut isompi nukahti sylkkään, pitänee viedä sänkyynsä, eikä ollu muuten taas kun reilun tunnin tahtojen taistelu tänäiltana, että taidan itsekin tästä sänkyyn mönkiä.. :D alkaa olla omat jutut semmosta luokkaa et huomaa et unta pollaan ei ois yhtään paha asia! :D Aamul ois kakun täyttöö ku ei ehtiny jäähtyä tarpeeks ku niin myöhään leivoin ku miehel huomen synttärit! :)
Oli muuten tosi kiva kun rii-kka teit meille tän oman palstan! :) Kiitooos!! :wave:
 
Heiiii vaan taas :wave:

Nythän alkaa jo pikku hiljaa taas olla keväisiä kelejä, sopivia juuri vaunuralleihin :D Pitää yrittää kattoo jotn ajankohtaa, joka kävis mahdollisimman monelle mukaan haluavalle :) Ei täälläkään nimittäin ois pahitteeks saada "ylimäärästä" lenkkiä!

Joo, hei täälläkin pikkunen alko eilen illalla kuulostaa tosi räkäselle ja oikeestaan oksensi maidot aina syönnin jälkeen... :/ Pitää nyt varmaan tää päivä kattoo vielä helpottaako, vai onko lähettävä tklle kans! On kyl muuten ainaki vielä ihan ilonen veijari, et siks nyt ei niin vielä huoleta.

rouses, hyvä vaan jos juttua riittää :> Ite en ees aina muista jos ois vielä pitäny jotn kirjottaa... mut nyt taitaa näyttää sille, että jollakin on ruoka-aika :)
:| :| :| :| :/ :/ :) =) =)
 

Yhteistyössä