Kakskymppiset yrittäjät 2011

Tervetuloa uusille! =) Meitähän alkaa olla jo mukava sakki koossa :)
Plussatuulia vaan kaikille!

Mä tiedän mun äidin ja miehen äidin ja isäpuolen sekä oikean isän olevan innoissaan sitten jos/kun kerrotaan uutiset. Mun isästä en oo niin varma. Vuosi sitten kun tuli perheenperustaminen isän kans puheeksi isä muistutti mua sanoilla: "lapsista saa sitte ikuisen riesan" Olin siinä sitten että "voi kiitti iskä, niin mäki sua" :D En usko sen tarkoittavan mitään pahaa, mutta sana valinnat oli vaan vähä karkeet. ..ehkä sitä vähän pelottaa kun isintyttö alkaa olla jo siinä iässä :)

Täällä asustellaan etelä-pohjanmaalla.

Mukavaa vappuviikonloppua kaikille!
 
heippa taas:) Lueskelin tossa noita edellisiä keskusteluja ni täällähän on paljon porukkaa pohjois-pohjanmaalta :) Itsekkin asustelen oulussa kaakkurin kulmilla :) Revin kohta hiukset päästäni ko koitan tikutella ovistas mutta ei näy ei kuulu:kieh: kohtahan mun pitää lisää tilaille ovistestei jos tää rupee venymään viel :/ mutta oikeen kaunista ja rauhallista vappua kaikille :heart: ja paljon plussa onnea meille kaikille yrittäjille :heart: hei onko sillä muuten mitään merkitystä jos näin v.loppuna testaa hetki aamupissasta? (klo 12-13)
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on paljon Pohjois-Pohjanmaalta ihmisiä, itsekin olen Oulusta :) Mietin, että sitähän voisi joskus järjestää jopa jonkinlaista miittiä kun ollaan samalta suunnalta? Ihan näin ajatuksena.


Meillä vanhemmat ensin oli vähän epäileväisiä tämän lapsihomman suhteen, mutta nyt ovat eläneet mukana hienosti. Onhan tässä ollut kaksi vuotta aikaa sopeutua :)


Tein tuossa taas testin ja taisi se olla negatiivinen. Tuskinpa tässä siis raskaana ollaan. :( Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kuten mieheni sanoi. :(
 
No ei tuo miitti ollenkaan hassumalle kuulosta. Kun moni samalla seudulla majailee :) Mulla vanhemmat ei vielä edes tiedä lapsen hankkimis aikeista, mutta luulenpa että ne on jo varautunu siihen koska on molemmat vielä alle 45 ja ja mulla on kumminkin 2v pikkusisko:D Eipä ne siitä mitään välejä poikki laita tai muutakaan. Toki onhan se sitten varmaan vaikee kertoa kun vauvaa odottelee.
Moonbride: no voi hittolainen kyllä se plussa sieltä vielä tulee usko pois.. no mie en saa sitten ovis testiin kahta viivaa en sitte millään:/
 
Pakko käydä täällä pikasesti kommentoimaan, eli Moonbride ja mimmiih samoilta huudeilta ollaan, ite Kempeleestä :)
Mukavaa vappua kaikille ja plussatuulia oikein kovasti:wave: Sen verran omaa napaa että ovis saattaa olla ihan kulman takana tai päällä: eilen tosiaan kiristelyä oik muniksessä, tänään heti herättyä märkä olo,ja jotenkin kuuma olo/kuuma iho, en oo kyl lämpöä mitannu, mut talletuksia tehty :D
 
No voi niitä onnekkaita ketkä sen oviksen tuntee. Itellä ei ole mitään havaintoakaan millon se on :D joskus ko gyne ultras ja sillon se sano että ovulaatio on justiinsa näillä näpyttimillä.. Mutta arvatkaas vaan pääsikö siinä sitten tekemään talletuksia ko ottivat mut sairaalaan viikoks:/ Nytte ovista ko yrittää bongata testien avulla ja musta tuntuu että tää on yhtä mahoton tehtävä ko ettii neulaa heinäkasasta!!
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MA 2.5


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Moonbride.........kp55/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp 21-30

hensq................kp29/?......................yk?..........1.lapsi
sameoldsong......kp28/?...........??v.......yk?.........1.lapsi
ttty....................kp28/?...........25v.......yk1..........1.lapsi
neonroze............kp26/?...............21v...yk1.........1.lapsi

Kp 11->20

mimmiih............kp16/22-23.....21v....................1.lapsi
Laretzki.............kp14/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp12/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi

Kp 1-10

Sunflower11........kp10/31.........22v.......yk5........3.lapsi
villabikinit............kp8/?.............24v.......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp5/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp5/28............22v.......yk1........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi
petrra.................kp?/??............24v......yk?.........1.lapsi
Epa-88...............kp?/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Plussanneet

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä on sunnuntai alkanut rauhallisesti kun on esikoinne ollut yö hoidossa mummilla ja ukilla :). Vuodoista täällä on päästy eroon jo kokonaan ja nyt pitäiski taas saada mies vähän innostuneemmaks pikku nelosesta että rupeis yritys taas luistamaan:D meillä kun on niitä ongelmia kiertojen kanssa ollu ni isännällä tuppaa olemaan jo vauvakuume laantunut kokonaan jospas se tosta kuitenkin innostuis taas.

Plussa tuulia kaikille!
 
neonroze tervetuloa mukaan :wave: Onnea yrityksen aloittamiseen!! :) Tää on kyllä niin kutkuttavan jännää aikaa, varsinkin ku ensimäistä lasta tekemässä, ei oo mitään kokemuksia raskaudesta. Toivon sulle pikaista visiittiä täällä ja tärppi onnea kovasti! :)

Moonbride pahoittelut negasta :( Toivottavasti täti kohtaa muistaa unohtaneensa tulla kylään ja piipahtaa visiittille ja saat uuden kierron ja uuden mahdollisuuden! :hug:Oot varmaan jo tero kuurin tälle kierrolle syöny..? Millä annoksella syöt? en jaksanu tuolta aiemmista viesteistä kaivaa.. :ashamed:

omaa napaa: tänään ja eilen illalla myös tunsin (vapun juhlinnan lomasta :D ) vas puolen pienen hetken kiristyksen, ja kohdulla lievän menkkamaisen nipsauksen, jos nyt ei oo ovis niin mä oon erkki :D hitto ku ois ollu yks ovistesti jäljellä (tuhlasin viime kierrosta niitä ihan urakalla melkeen huvikseenkin kun ajattelin etten enään aio niitä käyttää :D ) niin oisin varmistanu viel testillä..

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille ja kovasti plussatuulia!
 
Hömelö En oo syönyt vielä terokuuria, haen kunhan saan rahaa. En ole sitä hakenut kun olen pähkäillyt noiden testejen kanssa. Nyt jos negaa tosiaan näyttää niin käyn kuurin hakemassa. Annosta en nyt muista enkä jaksa kaivaa reseptiä esille :) Hyödyntäkäähän ovis kunnolla! ;) :hug:


Mites muiden vappu? Täällä meni ilta ihan kotona.
 
Viimeksi muokattu:
Moonbride ai niinkös se olikin :) noniin, ei muutako terot naamaan niin kyllä se tätiin pistää vipinää :D ite söin 3kk kuurin kun kierrot veny pillereiden jälkeen, nyt menossa eka terton kierto. terojen aikana kierrot kurissa mutta vika kierto 34 pv, voi hyvin ollakin mun normi kierto tuo mittanen. jännä nähä nyt minkä mittaseksi kierto muodostuu ilman teroja.
 
Laretzki
Täällä koettiin aamulla mieluinen yllätys, kun mieskin innostui ihan ´tosissaan peittoja heiluttamaan. Vielä enemmän mua lämmitti se, että selkeästi mieskin haluaa meille lasta. Alunperin se nimittäin oli sitä mieltä, että käytetään jonkinaikaa kumia, ja se tilasikin niitä, mutta kun aamulla kysyin että laitetaanko vai mennäänkö ilman, niin vastaus oli ilman...:p Eli nyt sitten vähän jänskättää, että miten tässä ekassa yrityskerrassa käy. Peittojen heiluttelua pitää ehdottimasti vielä jatkaa.
 
Huomenet vaan kaikille :) Huomasin nimimerkkini tuossa taulukossa nii siihen lisätietona että kp on 26. Enkä kyllä usko että tuo paljoa heittelee vaikka napit loppuivat kun olen aikaisemmin pitänyt noin puolisen vuotta nappivapaata eikä kyllä (ihme ja kumma) heittäny kuin muutamalla päivällä tuo kierto. Ja tosiaan eka yk menossa :) Ei kyllä ole aiemmin tullut edes ajateltua mitään ovulaatio-oireilua mutta nyt kun tarkemmin muistelen, niin kyllä se on tainnut omalla kohdalla ilmoittaa itsestään menkkakipujen tapaisena nipistelynä.. pitää olla nyt tarkkana kuin porkkana jos sen oviksen tosiaan huomais itse, ei tarvis käydä ostamassa testejä :D
 
Heippa! Täällä olisi yksi parikymppinen kuumeilija liittymässä seuraan, jos mahtuu! :) Ikää 22 ja miehen kanssa yhdessä oltu vuodesta 2007, avoliitossa asustellaan. Itsellä kuumeilua ollut jo jonkin aikaa ja nyt mieskin alkanut näyttämään ajatukselle vihreää valoa.
Nyt menossa kp 5/28... Pillerit jätetty pois yli vuosi sitten joten kierto ehtinyt mukavasti tasoittumaan :)
 
Hiphei taas, mä kävin leireilemässä viikonlopun joten ei oo onneks tullut jännitettyä että kuinka tässä kierrossa käy :) Tervetuloa uusille, kiva, että täällä riittää juttua!

Mun täytyy tällä viikolla testailla, testi kyllä odottaa tuolla kaapissa, ajattelin huomenna katsoa kuinka käy. Ihan mielenkiinnosta, tosiaan luulen että enemmänkin vain menkat antavat odottaa itseään. Oviksesta mulla ei oo mitään tietoa, mutta toissaviikollahan sen olis "oikeaoppisesti" pitänyt olla vaikken kyllä juuri mitään oireita havainnut muuta kuin että seksiä teki tavattomasti mieli melkein koko viikon :D

Mä olen Pirkanmaalla, tuolta kehä 3:n sisäpuolelta kotoisin kylläkin mutta miehen perässä eksynyt aivan täysin maalaiseksi ja kaupunkiin mua ei enää kirveelläkään saa takaisin!
 
Sunflower11
mimmiih: Testailetko ovistikuilla nyt? Monesko yk siulla on menossa? Käytitkö e-pillereitä ennen vauan yritystä?
Kyselen tätä siksi koska minä kun ensimmäistä kertaa tikutin niin sain ovisplussan vasta kp 19. Ja muuten, millä testillä testaat jos/kun kerta testaat? Saatko mimmosia viivoja?
Esim. david testeillä testannut olen ja ikinä en ole saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli. Mulla oli sit digitestejä ni tarkistin vahvimmasta ja plussahan se oli. Eli ne ei näyttäneet mulle (eikä monille muillekaan) yhtään vahvaa viivaa vaikka ovis olikin. Voisin kaivaa sulle kuvan jos haluat?
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TI 3.5


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Moonbride.........kp56/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp 21-30

hensq................kp30/?......................yk?..........1.lapsi
sameoldsong......kp29/?...........??v.......yk?.........1.lapsi
ttty....................kp29/?...........25v.......yk1..........1.lapsi
neonroze...........kp27/?...............21v...yk1.........1.lapsi

Kp 11->20

mimmiih............kp17/22-23.....21v....................1.lapsi
Laretzki.............kp15/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp13/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp11/31...........22v.......yk5........3.lapsi

Kp 1-10

villabikinit............kp9/?.............24v.......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp6/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp6/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp2/?..............23v.......yk1........3.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi
petrra.................kp?/??............24v......yk?.........1.lapsi
Epa-88...............kp?/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Plussanneet

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moikka! :)

Olen 23v. kahden lapsen äiti ja kolmannen haaveilija. :) Yrityskierto alkoi sopivasti vapulta eli ensimmäistä mennään 2. kiertopäivällä. Söin Yaz-pillereitä tyttären syntymän jälkeen eli noin parisen vuotta nyt ja nyt sitten vaan odotellaan, että pillereiden jälkeen alkaa kierrot tasaantumaan. Toivottavasti sitä ei nyt hirmupitkään tarvitse odotella. :)

Hieman jännittää taas miten tästä eteenpäin. On tosi hyvä olo, kun viimein yritys alkaa, mutta sitten taas pelkokin iskee pintaan monien keskenmenojen ja takapakkien kokeneena.

- Adalemina
 

Yhteistyössä