Amalia Mulla on paino oikeastaan pysynyt samana, parin kilon heittoja on varmasti tullut kun kehoon on kertynyt nestettä ja sitten lähtenyt omia aikojaan pois. Pillerit varmaan pelasti mut, koska paino pysyi grammalleen samana vuosikausia sama miten söin, tai en syönyt ollenkaan. Ehkäpä ne pillerit sitten auttoi mut pois siitä kierteestä, en tiedä. Nyt olisi mukava pudottaa muutama kilo, ehkä siihen 52-53kg asti, mutta ei yhtään enempää. Mun kroppa on sen mallinen että menee nopeasti hyvin "huonon" näköiseksi jos alkaa menemään tuohon 50kg:n alapuolelle.
Ja tuosta kaverijutusta, mulla on hieman samantapainen tilanne.. Tosin kyseessä on miehen eksä, ja hänen uusi kihlattunsa. Eksä oli kaverilleen sanonut että on meille kateellinen, ja
haluaa saada lapsen ennen meitä koska haluaa olla
parempi, jotta "me oltais hälle kateellisia sitten". Ensin repesin nauruun tämän kuullessa, sen jälkeen purkautui viha-sääli-raivokohtaus siitä miten idiootti voi nainen olla. Alkaa yrittämään lasta sen takia että voi olla PAREMPI kuin eksän nykyinen, ja saada lapsi vain sen takia että eksä ja hänen nykyisensä (eli me) oltaisi kateellisia kun ei "keretty aikaisemmin". Siinäpä sitä sitten. Ei taida tyttö tajuta että lapsi ei ole koira, jonka voi laittaa keltaiseen pörssiin "annetaan" palstalle... "Annetaan hyvinsyötetty, koulutettu (osaa istua käskystä ja noutaa kaljapullon), reipas pikkuinen vuoden ikäinen lapsi pitovaikeuksien takia uuteen, ehdottoman hyvään kotiin!"
Pamsku Mulla tais alkaa tuo kierre siinä -05 jälkeen. Vaikka vuosia on kulunut näin paljon, huomaan vieläkin että psyykkiseltä tasolta on vieläkin ongelmia, vaikka painoa onkin tullut todella reippaasti takaisin. Pahimmillaan taisin painaa jotain 42kg, nykyään sitten huitelee tuolla jossain 60kg tienoilla
Eipä haittaa sinänsä, ruumiinrakenteeltani oon aina ollut hoikka ja mulla on aina ollu hyvät lihakset (kiitos tästä edusta vaan äidille, joka päästi mut parivuotiaana jo hevosen selkään niin tämä harrastus sitten muokkasi mun kropan semmoiseks ku se nyt on), mutta nyt sairastamisen jälkeen on sitten tullut tuommoista.. ihraa, suomeks sanottuna, vyötärölle ja joka paikkaan. Mut mitäs me pienistä, meikäläinen kelpaa omalle miehelle mainiosti niin mitäpä sitä muuta murehtimaankaan
Sunflower Voi sua
Mut koitahan piristyä, kohta on jo tammikuu! Sitten asiat saavat selvyyttä varmasti :hug:
ON: Mä heräsin tänään ylipirteänä jo 8.30. Mä en KOSKAAN herää noin aikaisin ilman kelloa. Enkä varsinkaan pirteänä, yleensä kelloakin torkutan vähintään tunnin ennenkuin suostun uskomaan että on pakko nousta. Avokki oli ihan O.O ku potkein sen sängystä ylös, ja se meni vessaan niin sieltä kuulu epäuskoinen ääni "pesetkö sä oikeasti jo pyykkiä ennen yheksää?!". Juu, pesen. Ei se voi olla nyt niin ihmeellistä jos yhen kerran yhtäkkiä oonki ihan totaalipirteä heti aamusta
Avokki vain nauroi, että on tainnu mennä väärät lääkkeet heti aamusta kun on alkanut siivoamaan jo ennen yheksää ihan innoissaan
Jaha, tulipas taas kirjotettua puoliromaani.. Lähtis vaikka kuluttaan tätä ylipursuavaa energiaa siihen siivoamiseen, niin kerkeää ennen illan työvuoroa saada paikat kuntoon