Kaksivuotias parvisänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Onko kenenkään kaksivuotias nukkunut parvisängyssä? Siis sellaisessa matalassa (130 cm). Olen pähkäillyt tytön huonejärjestystä ja se systeemi jossa on pöytä ja laatikot sängyn alla ois hyvä, mut tuleekohan toi piipero sieltä pää edellä alas?
Onko kellään kokemuksia vai onko kaks vuotias ihan liian pieni parveen :/ ?

Kiitos jos osaat auttaa päätöksen teossa B) .

Meillä on just semmoinen puolikorkea parvisänky. Poika on 1v. Hän nukkuu päiväunet siinä ja huhuilee herätessään, että ehditään paikalle ennen kuin loikkaa alas, mutta yöunille ei ole uskallettu vielä jättää

No riippuu lapsesta, mutta tuota omaa 2.5 v:tä en uskaltas tosiaankaan laittaa, menis varmaan omat yö unet siinä kun pitäs koko ajan kuulostella ja käydä katsoon että vieläkö on turvallisesti sängyssä.

Osaako teidän 2 vee kiikkua semmoset portaat ylös ja alas?

Itse en uskaltaisi laittaa meidän kaksivuotiasta parvisänkyyn nukkumaan. Meidän esikoinen, 7v, olis halunnu joku aika sitten parvisängyn mut sai tyytyä tavan joustinsänkyyn, en olis saanut nukuttua kun olisin pelännyt tipahtaako hän sieltä. Meidän kaksivuotias nukkuu lasten jatkettavassa sängyssä, kuten myös isosiskonsa jolla ikää 5v

En vielä noin pientä. En laittais edes 4-v. Mitäs jos herää yöllä ja lähtee hortoilemaan/herää yöllä pissalle ja siinä rytäkässä tippuu alas. Tuokin 130cm on korkea pudottavaksi ja huonolla tuurilla pitää tehdä sairaalareissu.

Meillä on lapsilla sellainen liukumäellä varustettu versio, alle 3v. siinä nukkuu joka yö. Se liukumäki on näppärä kun ei tarvi portaissa könytä. Vahinkoja ei ole sattunut, mutta riippuu toki lapsesta kuinka levoton nukkuja on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osaako teidän 2 vee kiikkua semmoset portaat ylös ja alas?

Yritys ois kova mut ei varmaan ainakaan heti osais =) . Mut eipä se pääse pinnasängystäkään ite pois eikä sinne, et sikäli tilanne ei muuttuis.
Mut ehkä mä sit tyydyn tavalliseen lastensänkyyn, onhan toi tyttö vielä pieni :heart: .

Meidän 1v 9kk nukkuu lastensängyssä, mutta nyt kun öisin ollut välillä mun viereen kavunneena, on sitten aamuhöperyyksissään möyrinyt alas parisängystä, jalat edellä mutta kumminkin.. en kyllä uskaltaisi moneen, moneen vuoteen pistää korkealle nukkumaan.

Yhteistyössä