J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:aivokuolleet ääliöt : nico-jessica oli esimerkki kaksiosaisesta nimestä. näin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:mut mun lapsen nimisiä onkin suomessa tällä hetkellä vaan 3kpl
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:aivokuolleet ääliöt : nico-jessica oli esimerkki kaksiosaisesta nimestä. näin.
![]()
välillä tuntuu, että tällä palstalla on paljonkin sellaisia
Alkuperäinen kirjoittaja mix:et voinu laittaa esim nico-petteri??
Alkuperäinen kirjoittaja mix:et voinu laittaa esim nico-petteri??
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Mulla on kaksiosainen nimi.Virallisissa paikoissa sitä on aina käytetty,mutta muuten mulla on niin vakiintunut lempinimi etteivät mun kaikki kaveritkaan varmaan tiedä mun oikeaa nimeä(lähimmät tietysti tietävät).Mun äiti on aina ollut tarkka siitä,että joko käytetään sitä mun oikeaa nimeä tai sitten lempinimeä.Ei tykännyt yhtään jos joku esim.lyhensi mun nimen vaan siihen etuosaan.Enkä kyllä itsekään siitä tykkää.Nuorempana kärsin mun pitkästä nimestä kun sitä kirjoitusasua joutui aina tavaamaan,mutta vanhempana olen alkanut sitä arvostaa yksilöllisenä nimenä. =)