Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ja kp30 vaihtuukin kätevästi kp1:n.. Ja yk16 pyörähtää käyntiin, laskeskelin tuossa et jos ei ois ollu niitä mega kiertoja nii olis jo yk 23 :(
Haluaisin myös omanapaisesti kertoa että minut vihittiin mieheni kanssa kuukausi sitten :)

Onnea kaikille plussista! ja Tsemppiä kaikille uusiin ja meneillään oleviin kiertoihin!

Ja hyvää loppu vuotta! Toivonttavasti meille jokaiselle ei tänä vuonna plussanneelle vuosi 2013 tuo plussan tullessaan <3


Minä käperryn taas omaan kolooni ja palailen kirjoittelemaan 30 päivän päästä kun uusi kierto alkaa!
 
Anlii Onnittelut avioliitosta! :flower: Tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Piupiuu voisithan testata raskaustestilläkin tuleeko haamua kummempaa, nimittäin noin vahava ovisplussa antaa varmasti vähintään haamun r-testiin :whistle: Ootko saanut ovisplussaa aikaisemmin tässä kierrossa?
 
Viimeksi muokattu:
Miramei tää on eka kerta ikinä kun tikutan ovista :D

Näyttäs liukasta valkkariakin tulevan nytten niin liekkö sitten onkin "vaan" ihka oikea ovis tulossa :) Laskuriin laitoin 3 edellistä kiertoa ja sen mukaan oviksen olis pitäny tulla siinä 26.pv paikkeilla että ei se oo kun ehkä vajaan viikon myöhässä.. :) Aiemmin tässä kierrossa en oo vissiinkään ovisoireita bongannut vasta kun nyt tässä 1½ viikon aikana..

Outoja fiiliksiä vielä masussa,tuntuu kun ois jotain ylimäärästä siellä.. ja yskiessä sattuu vähän mut pahimmat kivut katosi yön aikana. Ovikseksi kyllä enemmän veikkaan kun raskaudeksi,joten r-testit saavat oottaa pari viikkoa ;) :popcorn:
P***a kun pitää olla tämä flunssa juuri nyt.... :kieh: Vie voimat ja halutkin...... :D

Ja Anlii onnea avioliitosta :flower:
 
Viimeksi muokattu:
jeeee hienoa piupiuu!! mä varmaa pyörtyisin jos ikinä saisin noin vahvan ovisplussan!! inhottavaa kyllä jos on tosi kipee olo just tuohon aikaan ku pitäs jokapäivä pupuilla, mutta ehkä siihen voimat jostain löytyy ;) ja eiks sulla perjaatteessa oo sellanen aika kuusta että vois r-testiä jo kokeillakkin, jotain tosi herkkää :whistle: mut on se kivempi kyllä testata sit ku on sen verran menny aikaa että se tulos näkyis varmasti!


seksiasiaan
::D kyllä meillä menee ihan spontaanilla seksillä hommat yleensö vielä, mutta sillon kun on "ne hetket" niin pyritään tekemään sitä vähän useeemmin )vaikka ei varsinaisesti aina haluttais..) mut kyllä ittellään aikanki tuntuu enemmän haluttavan sillon kun vois olla oviksen mahdollisuus :D kerran erehdyin kertomaan miehelle kun sain aika tumman ovisviivan, niin eihän siitä hommasta sitten tullut mitää kun sitä alko niin jännittää, jouduttiin siirtää hommat seuraavalle päivälle :LOL: ens kerralla en ehkä ihan niitä testejä sille esittele ettei tuu ramppikuumetta ;)

ON: täällä alkoki ihan yllättäen menkat eilen ja olin laskenu noi kp:tkin ittelleni miten sattuu eilen kun tarkistin.. eli mulle voi päivittää kp2/29-39.........yk8 :p
ihanaaa säästyy kalliilta lääkärilaskulta! (jos tästä nyt jotain positiivista täytyy löytää:D)
 
piupiuu täälläpäin Suomea (Turussa) ainakin flunssa riehuu, itellä alkoi vähän ennen joulua, kuumeettomana kyllä, mutta ihan tukossa olin ja kurkku käheänä. nyt alkaa helpottaa, mutta pikkasen lämpöinen olo on, ja samaa mieltä on mittarikin. Mä en kyllä ymmärrä, miten maltat olla dippaamatta r-testiä, voihan se ovistesti näyttää raskaudenkin, niinkun Pamskulla silloin ;) Mutta hienoa, jos maltat mielesi. Onk sulla vielä ovistestejä jäljellä, meinaatko seurata, mitä niille tapahtuu?

Anliille pahoittelut tädistä, mutta suuren suuret onnittelut akkautumisesta!! :)

Melody89, tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Ässäilystä, meillä menee aika spontaanisti läpi kierron (paitsi tädin aikaan) silleen max 2-3 päivän välein puuhailut, toisinaan sit sen verran vuorokaudessa :D Mut kyllä mä myös mahdollisen oviksen aikoihin mietin enempi, ettei tulis pitkää väliä, ja sillon sitten ite hanakammin aloittelen, mut ei se ainakaan tässä kierrossa oo pakkopullaksi mennyt :p joissain kierroissa itselläni kyllä... mut tuntuu, että on omat halut kasvaneet, kun stressitaso on hiukan laskenut... :)
 
melody toi on livenä paljo tummempi mitä kuvassa :) ehkä alitajuisesti aavistin että ovis tulee myöhässä kun just oikeeseen aikaan aloin tikuttelee :)

Miramei en tiiä itekkään miten maltan olla r-testiä tekemättä kun yleensä oon tosi hätähousu näissä asioissa.. :D On mulla ehkä 1 tai 2 ovistikkua vielä, ajattelin tänään illalla kattoa onko vielä lisää vahvistunut (kun ton tämänpäiväisen tein aamusella) ja sitten oottaa jonkun aikaa ja kattella sit myöhemmin onko haalistunut vai miten :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 1.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Skeggo............kp59/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp56/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp54/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
memsie...........kp39/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Nenni88..........kp34/28...............24v...........yk4................2.lapsi

Kp 21-30


piupiuu...........kp30/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp29/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp26/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp24/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp21/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Kp 11->20


millinkäinen......kp17/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp16/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp16/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp16/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp9/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp6/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp5/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp3/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp3/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp2/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Hopeakissa...dpo7.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Kiitos kaikille piristävistä sanoista ! :flower:
Parempaan päin mennään. Riidat sovittu ja matka miehelle varattu - ruotsiin poikien kera.

Sinne menee tämä kierron yritys. buhuu! minkäs sille mahtaa.
Kipua vasemmalla puolella, oiskohan uusi kysta vaikka ovulaation ennakoimis merkkejä? Liian aikasta sanoa kumpaa se on ..

Kaveri soitti viime viikolla ja kerto ilouutiset : plussaa joulun alla. Hyvin iloinen olin tästä uutisesta mutta samalla ajattelin itseäni, melkeen saman verran yritystä takana ja nyt häntä onnisti. Voiskohan olla kohta mun aika plussata? :popcorn:

miramei : mulle voi korjata kp 29-34 olettaisin. viimeeks ne oli aika myöhässä joten seuraavista ei mitään havaintoa.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 2.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Ole luonani aina..kp57/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp55/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp35/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp31/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


Caro...............kp27/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp25/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp22/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Kp 11->20


millinkäinen......kp18/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp17/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp17/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp17/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp10/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp7/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp6/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp4/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp4/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp3/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi
memsie...........kp2/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp1/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Skeggo



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Soitin sitte sairaalaan ja kysyin saanko folliultraa kp17 mut ei herunu aikaa tälle päivälle, vaikka vakuutin, etten ole ovuloinut vielä. Tunnistan oviksen ilman testejäkin ja nyt oon tehny niitäki.. Tehdään sitten ensi viikolla kuitenki verikoe, joka kertoo tapahtuiko vaiko ei. Aika kummaa, et se folliultra pitää olla juuri kp10-12 kun kaikilla ei clomeillakaan ole se sama kierto. Vai pitäiskö olla? Mä en ymmärrä miksei sillä ultralla olisi nytkin nähnyt follien lukumäärän, limiksen paksuuden jne. :ashamed:
 
Miramei aika outoa etteivät antaneet aikaa siihen ultraan jos kerran sanoit et itse tiedät missä vaiheessa kiertosi on.. Noista Clomikierron pituuksista en osaa sanoo mitään tarkkaa oikeaa tietoa, mut luulisi silloinkin kehon toimivan yksilöllisesti:confused:

Anlii onnea avioliittosi johdosta! :flower:

ON: oon ihan ihmeissäni täällä kun nyt eilen tuli parina kertana tullut ihan tippa punasenrusehtavaa verta (?) limojen(tai valkkarin) seassa. Eilen myös vasenpuoli alavatsasta kipuili ja nippaili... Tänään ei enää mitään ja menkkoja en todellakaan odota vielä tuleviksi kun yleensä tulevat siinä kp31- 37 parina aikasempana on venynyt mut nyt olleet tossa välissä... onkohan joku tulehdustulossa mulle vai mitä tää on?:confused:
 
Pahoittelut uudesta kierrosta Anlii ja memsie! :hug:

Mutta onnittelut tuoreelle rouvalle Anlii! ;)

Voi hitsit Miramei... : / On se nyt kumma kun eivät enää siihen folliultraan suostu.

Niin ja toivotan kaikille loistavaa sekä plussarikasta uutta vuotta! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
kai se on siitä kiinni että sattuuko,että miten jännittää.. :D onko se paksukin?? :D
kuulemma papa tuntuu ikävemmältä eli ei se kovin paha voi olla.. :)
pääasia että selviää onko alakerrassa kaikki ok!
Onhan se vähän kummallista olla siinä haarat auki ja sisään tungetaan dildon näköinen laite, jossa vielä kondomi päällä, mutta ei se satu, eikä tunnukaan kummemmin muistaakseni :).

Täällä en usko raskautuneeni. Luulen, että ovis ollut joskus ihan muulloin kun olin kuvitellut. Mahdollisesti vasta tänään. Sellasta ovilimaa tuli, että en nyt tiedä. No, onneksi on kohta mahdollista harrastaa ihan vaikka joka päivä seksiä, niin vähän paremmat mahollisuudet raskautuakin :)
 
anlii ja memsie, pahoittelut! :hug:

piupiuu Se ei satu ollenkaan! Papa on musta ihan kamalaa koettavaa, mutta tuo ultraaminen ei sattunu ollenkaan. :) Liukkaria laitetaan. ;)

ON: Mulle voi päivittää Kp 1 ja yk 10. Dpo:tki oli vasta 8.. Tuli niin puun takaa. :'( Eilen tuli täyteen 14kk tuloksetonta yritystä. Noh, ei muutaku 2. clomi-kierto päälle..

Me saatiin simppa-analyysiin aika jo ylihuomiselle, väestöliiton puolelle. Ollaan samalla menossa Ouluun muutenki ja ihan huippua, että onni kävi edes tuossa asiassa. :) Tämä uusi kierto kyllä löi niin maahan jo lyötyä. Mutta.. Jospa vielä joskus, olis meidänki vuoro. :(

Plussa-tuulia joka ikiselle, oikein kovasti!
 
Onhan se vähän kummallista olla siinä haarat auki ja sisään tungetaan dildon näköinen laite, jossa vielä kondomi päällä, mutta ei se satu, eikä tunnukaan kummemmin muistaakseni :).

Täällä en usko raskautuneeni. Luulen, että ovis ollut joskus ihan muulloin kun olin kuvitellut. Mahdollisesti vasta tänään. Sellasta ovilimaa tuli, että en nyt tiedä. No, onneksi on kohta mahdollista harrastaa ihan vaikka joka päivä seksiä, niin vähän paremmat mahollisuudet raskautuakin :)

Mullon pakko sanoa, että täällä tuppukylässä tais olla kortonkien säästöviikot, ko se lekuri laitto sen dildon näkösen mötkylän vaan kumihanskaan yhen sormen kohalle! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
kaikille tsemppejä uusiin kiertoihin! monelle sattunut sama kohtalo samoihin aikoihin!:whistle:

pakko sanoo viel et ite en ees todellakaa huomannu(/tienny) et mut ees ultrattiin mun tutkinnan yhteydessä. Sain vaan kivat ultrakuvat kauniista ja terveestä (mutta tyhjästä) kohdusta mukaani kun lähdin :D et emmä ikinä siinä tunne oikee muutakun sen ekan härvelin minkä se sinne laittaa mikä avaa koko paikan ammoleen :LOL:

ON: ei kyllä mitään uutta taivaan alla täällä.. kp4 ja tuntuu olevan vähän runsaampi täti kun ennen, ennen loppunut menkat aina kp4 mutta nyt luulen että ainakin huomenna vielä tiputtelee, tylsää :/

Miä lähden huomenna ulkomaille 2,5 viikoks että en paljoo vähään aikaan huutele täällä! mutta pitäkää mut listalla niin palailen taas keskustelemaan!
Ja pitäs sattuu kivasti ovikset ehkä just keskelle tota meiän lomamatkaa, että jos trooppinen ilmasto vaikka auttais vauvan alulle ;) toivo on kova:heart:

Pitäkää lippua korkeella ja toivon sydämmeni pohjasta että jollekkin (mielellään usealle) pamahtais se plussa lasiin mun poissaolon aikana! :)

:wave:
 

Yhteistyössä