Jee! Tänään on parempi päivä
menkat eivät alkaneet eilen (niin kuin odotin) joten usko raskautumiseen tuli takaisin
nyt kun hehkutan taas, että jospa nyt tärppäisi niin kohta varmaan menkat pärähtää kertaheitolla käyntiin ja makaan sängyssä kippurassa pari päivää kipujeni kanssa... Viime menkkojen aikaan olin niin kipeä (ja sairaslomalla) että vannotin miehelle, että pillerit otetaan taas käyttöön koska ei tärppää enkä siedä niitä kipuja. En halua pillereitä, haluan lapsen. Joten kivut on vaan kärsittävä...
Piinapäivät eivät sovi minulle x) alan olla hermoraunio kun oireet viittaa raskauteen, mutta niin olen kuvitellut aiemminkin. R-testejä ei ole kaapissa, mutta jospa kokeilisin ovulaatiotikulla
nyt olen päätynyt siihen tulokseen, että testaan tiistaina raskaustestillä jos menkkoja ei näy.. Onpahan ainakin sitten menkat varmasti myöhässä ovulaatioiden perusteella
toivottavasti maltan odottaa..
On muuten taas uusi "oire"... Katsoin eilen hevoskuiskaaja -elokuvan ja itkin. Olen nähnyt kyseisen elokuvan monta kertaa, enkä silti ole aiemmin itkenyt. Ja itkuhan pääsi monta kertaa jo ennen kuin mitään kamalaa tapahtui
Mitenkäs Belll, mikä tilanne?
Minnah : onnittelut oviksesta
toivotaan, että tärppää..