Paljon on asioita muuttunut, paljon on puhuttu, itketty, pohdittu ja naurettu. Tiedän jo itse, etten näin pahasti ylipainoisena voi raskautua, ja koska olen vasta 21 on minun aika tehdä elämäntapojen totaalinen muutos. Ja koska tahdon oikeasti laihtua, ja tahdon päästä niihin lukemiin missä tavoitteeni on, olemme päättäneet lopettaa yrityksen. Myöskin yrittäminen itsessään sai minut aivan huuluuden partaalle, koska en nyt voi raskautua, tahdon ainakin päättää siitä itse! Niinpä tänään haikein mielin otin ensimmäisen askeleen ja soitin neuvolaan, antoivat mulle samantien 3kk cerazettet ja näillä mennään!
Mä palaan tähän ketjuun sitten kun olen saanut ylimääräiset (huimat 50, meneeköhän tässä vuosia.
) kiloni karistettua ja olemme henkisesti sekä fyysisesti taas valmiita yrittämään!
Ja kun palaan, tahdon ettei tässä ketjussa ole enää yhtäkään teistä!
Paitsi jos on jo seuraavat kierroksissa! Ihanat kanssa yrittäjät, kiitos kaikesta, kiitos tuesta, kiitos naurusta, kiitos itkusta. <3 Olette aivan ihania, ja jokaisesta teistä tulee aivan varmasti mahtavia mameja! <3 Jaksakaa yrittää vaikka aina selviytyminen ei ole helppoa!
Minut voi siis poistaa!¨
Iippari kiittää ja kuittaa!