Kaksi viikkoa aikaa päästä eroon pelastusrenkaasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Muuten kroppa ok, mutta kolmen raskauden jälkeen tuo rengas on jäänyt tuohon.

Ei se ole ihan mahdoton enkä kokonaan halua siitä eroon päästäkään.

Aamuisin kun en ole vielä syönyt mitään, se on ihan siedettävä, melkein sellainen että voisi jopa sietää ikuisesti, ehkä.

mutta heti kun vähän jotain syön, se turpoaa sellaiseksi möllyksi niin kuin olisin raskaana taas... =/

ois juhlat parin viikon päästä ja ois kiva olla siellä hyvännäköisenä, niin että vois kuitenkin syödä jotain.:D

Kävele ja ole jaloillas / tee fyysistä työtä / kuntoilua väh viitenä päivänä viikossa ja 4-8h päivä ja illalla vielä juoksulenkille ni jo alkaa katoomaan. Mulla jäi auto varikolle oottelee talvitassujen saantia, joutunu olee päivät kävellen töissä ja kyllä on lähteny melki 5kg kahtee viikkoon.

No tota, kestätkö vaikka ois nälkä???? Hapankorppu-linja kahdeksi viikoksi. Pitäs tepsiä. Eli vettä joka ikinen kerta kun käyt vessassa, juo vettä! Ota vessaan juomamuki. Sen takia sanoin että joka kerta kun käyt vessassa, juot, että silloin muistat sen helpoimmin. Ja tiskipöydälle oma vesimuki ja joka kerta kun käyt keittiössä, juot mukillisen vettä. Sitten nakerrat vaikka kuivina hapankorppuja, vähän kevytlevitettä saat laittaa. Ja sitten ruoaksi saat syödä makaroonia ja vaikka valmispurkista pastakastike päälle että ei eihan mautonta ole.
Jos juot kahvia, niin toooooosi vähän sokeria. Ja muista kahvinkin jälkeen juoda vettä!

Hapankorppu-linjalla pääsee vähässäkin ajassa pitkälle, mutta nälkää saat luvan kestää :xmas:

Ja jos muut syö, niin älä mene katsomaan, ota vaikka hapankorppupaketti ja vesi ja mene muualle syömään. Niin no tietty saat syödä mandariineja ja kurkkua, tomaattia mitä vaan tollasta ei lihottavaa niin paljon kuin sielu sietää.

P.S. Pitäsköhän munkin koittaa, et sais ton mahan ja reisilällykät veks =)

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Kävele ja ole jaloillas / tee fyysistä työtä / kuntoilua väh viitenä päivänä viikossa ja 4-8h päivä ja illalla vielä juoksulenkille ni jo alkaa katoomaan. Mulla jäi auto varikolle oottelee talvitassujen saantia, joutunu olee päivät kävellen töissä ja kyllä on lähteny melki 5kg kahtee viikkoon.

No mulla on 3 alle 5-vuotiasta joten voit arvata että kyllä teen enemmänkin. :D

En halua laihtua muualta kuin vyötäröltä, yhtään kiloa ei ole liikaa.

Noita turvottavia voisin olla syömättä, ja vatsalihaksia alkaa tekemään,kiitos vinkeistä kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
No tota, kestätkö vaikka ois nälkä???? Hapankorppu-linja kahdeksi viikoksi. Pitäs tepsiä. Eli vettä joka ikinen kerta kun käyt vessassa, juo vettä! Ota vessaan juomamuki. Sen takia sanoin että joka kerta kun käyt vessassa, juot, että silloin muistat sen helpoimmin. Ja tiskipöydälle oma vesimuki ja joka kerta kun käyt keittiössä, juot mukillisen vettä. Sitten nakerrat vaikka kuivina hapankorppuja, vähän kevytlevitettä saat laittaa. Ja sitten ruoaksi saat syödä makaroonia ja vaikka valmispurkista pastakastike päälle että ei eihan mautonta ole.
Jos juot kahvia, niin toooooosi vähän sokeria. Ja muista kahvinkin jälkeen juoda vettä!

Hapankorppu-linjalla pääsee vähässäkin ajassa pitkälle, mutta nälkää saat luvan kestää :xmas:

Ja jos muut syö, niin älä mene katsomaan, ota vaikka hapankorppupaketti ja vesi ja mene muualle syömään. Niin no tietty saat syödä mandariineja ja kurkkua, tomaattia mitä vaan tollasta ei lihottavaa niin paljon kuin sielu sietää.

P.S. Pitäsköhän munkin koittaa, et sais ton mahan ja reisilällykät veks =)

no siis tähän täytyy vastata että olen 170cm ja painan 58kg.
olen hoikka muualta ja tuo maha vain turpoaa ja löllyy.

Jos alan tuolle linjalle niin laihdun liikaa, pyörryn ja kuolen nälkään. :D

Yhteistyössä