Kaksi teiniä teki itse julman keisarileikkauksen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/171663.shtml

Kaksi teiniä teki itse julman keisarileikkauksen

26.02. - 14:34 (Luotu: 13:22) - Kommentit: 3

Kaksi kolumbialaista teinityttöä on tehnyt raskaana olevalle 18-vuotiaalle omatekoisen keisarileikkauksen. Asiasta kertoo kolumbialainen sanomalehti El Tiempo.

14- ja 16-vuotiaat serkkutytöt hyökkäsivät seitsemännellä kuulla raskaana olevan naisen kimppuun ja saivat hänet sidottua veitsellä uhaten. Tämän jälkeen he viilsivät naisen kohdun auki ja veivät sikiön. Operaatio tapahtui Duitaman kaupungissa, hylätyssä varastorakennuksessa. Nainen löydettiin myöhemmin tajuissaan mutta vakavasti loukkaantuneena.

Tytöt saatiin pian kiinni. Vauva on selvinnyt tapahtuneesta. Paikallisen sairaalan asiantuntija arvioi, että mukana tilanteessa on luultavasti ollut vielä kolmaskin henkilö, joku, joka on perehtynyt keisarileikkauksen tekniikkaan. Muuten uhri olisi ilmeisesti jo kuollut.

Taustalla on 16-vuotiaan henkilökohtainen tragedia: Hänellä oli ollut keskenmeno. Aikomuksena oli varastaa uhrin vauva, jotta hän saisi salattua keskenmenon poikaystävältään.

El Tiempo -lehti on saanut kommentin 14-vuotiaan tytön äidiltä, Clara Ines Zambrano Cordovalta.

"Noin 21.30 tyttäreni tuli taksilla kotiin verisen vauvan kanssa. Hän kertoi, että se oli hänen serkkunsa lapsi ja että serkku oli laittnut hänet hakemaan apua", nainen kertoo lehdelle.

Aamulehti
 
Ehkä eniten ihmetyttää se, kuka noita tyttöjä auttoi. Luultavasti joku aikuinen, joku, joka tietää jotain keisarinleikkauksista. Puoskari. :$ Ja yhä vapaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ehkä eniten ihmetyttää se, kuka noita tyttöjä auttoi. Luultavasti joku aikuinen, joku, joka tietää jotain keisarinleikkauksista. Puoskari. :$ Ja yhä vapaana.

|O
Kauheaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ehkä eniten ihmetyttää se, kuka noita tyttöjä auttoi. Luultavasti joku aikuinen, joku, joka tietää jotain keisarinleikkauksista. Puoskari. :$ Ja yhä vapaana.

Tai sitten tytöt oli itse ottaneet selvää...
 
munkaan aivot ei riitä käsittämään noin kauheita asioita ja pyörii päässä vielä pitkään. En tajuu miten syvä mielensairaus voi olla kyseessä et kykenee kaikkiin raakuuksiin mihin oma mielikuvituskaan ei edes riittäis saati sit et pystyy toiselle oikeesti tekee tommosta.
 
No on aika yleisiä ainakin jenkeissä. Tuollaisista vauvanryöstöistä on tullut dokumenttejakin. Karmivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ehkä eniten ihmetyttää se, kuka noita tyttöjä auttoi. Luultavasti joku aikuinen, joku, joka tietää jotain keisarinleikkauksista. Puoskari. :$ Ja yhä vapaana.

Tai sitten tytöt oli itse ottaneet selvää...

Kuulostaisi kyllä epäuskottavalta. Vauvakin oli todella pieni vielä.
 

Similar threads

Yhteistyössä