kaksi numeroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36

Sori, tiedän, että tätä aihetta on puitu ja sivuttu siellä sun täällä, mutta kun minua vaivaa oikein, että miten voi kaksi numeroa tehdä ihmisestä sopivan johonkin asiaan tai siihen sopimattoman. Minä en sitä käsitä. Sain esikoiseni yli 4-kybäsenä, enkä minä ymmärrä miten olin riskisynnyttäjä. Sairaalassa 21-vuotiaan odottelijan mahaa pisti kuin puikko ja hän voihki, 23-vuotias ravasi röökillä mahoineen, oli tullut geelattavaksi, kun ei enää jaksanut raskautta, 36-vuotiaalla oli sokerit koholla, mutta minulla kaikki muu oli ok, paitsi ne kaksi numeroa.

Nykyisin olen havahtunut siihen, että paljon yli 5-kybäset ehkäisevät, miksi. Miksei me saada hankkia lapsia, kun siltä tuntuu. Mitä ne numerot kertovatkaan.

Itse en ole sukuani juurikaan nähnyt eikä se ole mitenkään haitannut elämääni ja olen kaiken hoitanut ihan tavallisen normaalisti ja arki sujuu. Liitto on vahvalla pohjalla ja miehen isänvaisto toimi esikoisen kohdalla aivan upeasti.

Miksi ne kaksi numeroa ovat niin tärkeät, ne, joista ensimmäinen on nelonen.

Ja tässä kukkia kaikille, jotka kärsivät läheisten syyllistämisestä:
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Nii-in. Mullakin noi maagiset numerot on koossa ja esikoinen 1/2 v.
Raskaus suju tosi hyvin, ei mitään ongelmia. Tää maailma vaan on semmonen et nuoruutta ihaillaan ja kaikki pitäis olla valmiina viimeistään kolmekymppisenä. Mut eihän niihin numeroihin kantsi tuijottaa, eihän?
Kukkia sullekin :flower: :flower: :flower: :flower: , kimppu joka vuosikymmenelle.

Yhteistyössä