Kaksi kysymystä: Tuorepastan säilyminen ja suonenveto jalkapohjasta

Kysymys nro yksi: Säilyykö vakuumipakattu tuorepasta huoneenlämmössä 16 tuntia vai onko nyt roskiskamaa?

Kysymys nro kaksi: Miksi toisen jalan jalkapohjassa on miltei koko ajan sellainen tunne, että vetäisi suonta tai alkaa vetämään. Ärsyttävä pieni veto päällä koko ajan ja jatkuvasti pitää olla venyttelemässä eikä siltikään auta. Tätä(kin) ollut eilisestä illasta lähtien.

Näillä kahdella asialla tuskin on tekemistä keskenään? :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Saattavat liittyä toisiinsa :saint:

Magnesium voi auttaa jalkaan ja joskus ihan se, että imeskelee merisuolakidettä. Pasta selviää vain testaamalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Saattavat liittyä toisiinsa :saint:

Magnesium voi auttaa jalkaan ja joskus ihan se, että imeskelee merisuolakidettä. Pasta selviää vain testaamalla...
Onko se suonenveto merkki suolan/suolojen puutteesta?

Mies pentele unohti pastani kassin pohjalle josta ne äsken löysin. Mulla ollut jotain mahatautia jo eilen ja yöllä, uskaltaako tässä nyt kokeilla onko noi kunnollisia :snotty:
 
JONSERED Karhunkantaja
Jos vattulia on jo valmiiksi, mihinkä se siitä muuttuisi, vaikka pasta olisikin paskana? :saint: :whistle:

Joskus tosiaan magnesiumin tai suolan puute tekee suonenvetoja. Ja jos olet vattulissa ollut, nestetasapaino voi olla sikinsokin. Vettä ja vähän suolaa ja sokeria.
 
Tuota tuorepastaa en kyllä söis.

Suonenvetoon voi olla syynä magnesiumin puutos, suolojen puute tms. myös kylmä voi vaikuttaa suonenvetoihin. Tässä näin lyhyt yhteenveto.

Mulla autto kun lisäsin magnesiumia ja juomana olen ottanut aina välillä vissyä, jossa suoloja ja joskus jos oikeen pahana niin merisuolahippu suuhun. Villasukkiakin käytin, mut niistä en eroa huomannut...
 

Yhteistyössä