"sisko"
Mua ärsyttää ihan hirveästi tällä hetkellä mun pikkusisko. Olemme siis molemmat jo yli parikymppisiä ja työskentelemme samassa työpaikassa. Mutta ongelman ydin on se, että olemme täysin eri elämäntilanteissa. Ikäeroa meillä vain kaksi vuotta, mutta hänellä ei ole vielä lapsia, itse odotan kolmatta ja remontoidaan kotia (ihan viimeisillä voimilla). Sisko asuu rivitalossa vuokralla. Olen erittäin väsynyt arjen pyörittämiseen ja söisin tälläkin hetkellä masennuslääkkeitä, mikäli en olis raskaana. Sisareni, jonka kanssa työskentelen työparina, ei kykene ymmärtämään, että en repeä enään iltaisin kaupungille ja kuntoilemaan. Hän kysyy päivttäin, lähdenkö hänen kanssaan jumppaan yms ja heti kun sanon etten tiedä, en varmaankaan jaksa, hän vilkaisee vatsanseutuani ja toivoo hartaasti etten lihoisi, koska olen niin laiska, enkä liiku. Tänään sitten vääntäydyin sinne salille väliksin, vaikka hermot oli todella kireällä (oli kyllä viimeinen kerta kun lähden ilman omaa haluani) ja hän päivitteli kuinka on laihtunut kolme kiloa kesän aikana. minä puolestani heitin huumorilla, että olen varmaan sitten saanut se kilot häneltä koska painoni on nouddut sen verran. Sisko kuittasi, että niin, kun et käy salilla. En ymmärrä. Olen sanonut, että olen raskaana, olen väsynyt, masentunut. Miksi hän ei voi tajuta, että voimavarat ei riitä enään jumppaan? jatkuva painostus alkaa todella ahdistaa, enkä kuitenkaan uskalla rumastikaan sanoa.... :/