?
.....
Vieras
Ostin ullanunelmasta kakkukuvan täytekakkuun.. Tuoko vaan lätätään kakun päälle.. tarviiko sille tehdä mitään..? Kakkukuva on vohvelia. Kiitos, jos joku osaa neuvoa ! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kermavaahdon päälle...katso ohjeet!olin tosi pettynyt itse laatuun.sen piti muka voida käyttää uudelleen mutta se hajos kyllä lahjakkaasti...
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kermavaahdon päälle...katso ohjeet!olin tosi pettynyt itse laatuun.sen piti muka voida käyttää uudelleen mutta se hajos kyllä lahjakkaasti...
Siis miten käyttää uudelleen....? Sehän on syötävä! :O
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Eikä ollu ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Eikä ollu ohjeita.
http://www.ullanunelma.fi/product_catalog.php?c=86