Kakkukuva

kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitanpa minäkin viimeisimmästä kakustani kuvan:



Turha puolustella mutta kauheassa kiireessä tehty.
Ja tässä toinen kakku. Marsipaanikoristeita en harrasta, mutta tähän olen sellaiset tehnyt:
Ja vielä tämän yhden jaksan laittaa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4384846.jpg
 
http://cgi.ebay.com/custom-made-wedding-cake-topper-ooak-clay-figurine_W0QQitemZ290317266715QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item439841ef1b&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|240%3A1307|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Ei kakkuja, mutta hääkakkuihin kustomoidut koristeet.
Hauskan näköisiä =)

Lähetät vaan kuvanne, niin nuo väsäävät teille teidän näköisen hääparin kakun päälle :D
 
vieras
vieras
Ammatti kakuntekijä minäkin, mut minua ärsyttää kaikki fanaattiset ihmiset. Ei se kuulkaa ole niin millinpäälle.
Alkaa pikkuhiljaa meidänki suku tajuta et minulle on ykslysti mimmoset kakut heidän pöydässä on. Ja vaikka nyt mä ne virheet huomaanki niin en mä arvostelemaan ala.

Ja monesti ne amatöörien kakut on paremman makuisia ku ne viimesen päälle fiksatut ammattikakut ;)
Ihan kivoja kakkuja tässä ketjussa on kaikki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Rososista reunoista puheen ollen, tässöis kans yks:

Minusta tämä on nätti kakku rosoisuudeta huolimatta.
Ja minusta tähän kakkuu sopiikin tämmönen vähän tällänen viimeistelemätön kuva. Nuo kukat on ihanat.
(yks ammattilainen täällä)
 
vieras
onkos narsissi niin varma että kaikki tunnustaa häntä heti kun hän laittais hänen luomuksen kuva tänne......
tai vaan suurhulluuden kärsijä........ammattilainen täälläkin....vois sanoa ensin että ammattikoulutus kondiittori alalla suomessa ei oo kovin korkea tasolla........toiseks aika moni ammattilaiset joka työskentelee leipomoissa/konditorioissa ei ehkä edes osaa tehdä hyytelökakku alusta alkaen kun työssä ne käydä vaan teollisuus hyytelöjauhettä eli lisätä vaan neste ja kermavaahto.........
 

Yhteistyössä