elikkäs tekasen tässä veljelle 30v kakkua ja nyt alkaa olla vaihtelua aika täytteissa, ennen ollut mansikka-ja vadelma rahkaa...nyt ois pakkasessa siis mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa ja ostin persikoita...samoin täytteeseen on kermavaahtoa ja rahkaa...minkälaista lie tulee jos tuo persikat hieman soseuttais...ei ne varmaan vauvamössöksi menis, mutta kuitenkin ja laittas vaikka kermavaahtoon...
vinkkejä...päälle tulee suklaakuorrute ja reunoille kermis
vinkkejä...päälle tulee suklaakuorrute ja reunoille kermis