kakkujen täytteistä kyssäriä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
elikkäs tekasen tässä veljelle 30v kakkua ja nyt alkaa olla vaihtelua aika täytteissa, ennen ollut mansikka-ja vadelma rahkaa...nyt ois pakkasessa siis mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa ja ostin persikoita...samoin täytteeseen on kermavaahtoa ja rahkaa...minkälaista lie tulee jos tuo persikat hieman soseuttais...ei ne varmaan vauvamössöksi menis, mutta kuitenkin ja laittas vaikka kermavaahtoon...

vinkkejä...päälle tulee suklaakuorrute ja reunoille kermis
 
siis tuolla tekstissä ois uo vaihtoehdot joita voi käyttää täytteeseen kauppaan en enää mene...sopiikohan mustikkarahka ja persikka-vadelma rahka yhteen...siis samaan kakkuun... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Valitsisin pelkän persikka-vadelmarahkan tai sit pelkän mustikkarahkan, myös vadelma ja mustikka rahka ois ok. Ihan vaan tuntumalla, ei aavistustakaan vaikka tuliskin ihan hyvä, vähän tuntuu liialta kolme erimaku kyllä.

persikka-ja vadelma sopii ainakin yhteen, koulussa opittiin ohje siihen ja ai että on hyvää...mietin vaan kun mustikkarahkaa en ole syönyt pitkilleen että sopisko se toiseen väliin...itse kun haluan että on kakussa erilaiset täytteet kerroksissa, kuin että samaa täytettä joka kerroksessa...kun ei vielä oikeen tietoo tuleeko 3 vai 4 pohjaa siihen kakkuun...teen nyt 4 munan pellillisiä niin pitää mitoitella tässä illan aikana, toinen pellillinen kypsymässä uunissa :p
 

Yhteistyössä