Kakkujen kuorruttamisesta kysymystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Elikkä jos teette täytekakun sellasella kuviodulla vuoalla, esim herra hakkaraisella, siis että siihen tulee paistettaessa se kuva. En osaa selittää hyvin, mut jos joku tajuis. Niin miten te sit sen kuorrutatte kermavaahdolla että sen kuvan sais sit siihenki kerman pintaan?? mä kerran yritin aku ankkaa kuorruttaa ja eihän siitä mitään tullu...

Pitääki tutkia tuo linkki tarkemmin, kiitos. Kyllähän sen hahmon saa piirrettyä siihen kermaan ja just jollain lakulla vaikka tehtyä. Aattelin vaan että onko joku niin taitava että muotoilee sen kermanki samaan muotoon kun se kuviovuoalla tehty kakku.

Tuolla linkissähän onkin kaikkee ihanuuksia.

Ja just esim nuo silikonivuoat, vaikkapa ruusut, miten ne saa marsipaanillakaan onnistumaan??????? Siis sen kuorruttamisen, vai pitääkö se tehä vaan kuivakakkuna että se näkyy se vuoan kuvio???? Kertokaa leipurit!!! :xmas:

katos juu, en tajunnu kuumehuuruissani että se kysymys oli jo tuossa aikaisemmin :)

Minä tein niin, että tein esim. Puuha Pete -kakkuun "rajaukset" tummaksi värjätyllä voicremella ja sit värjätyllä kermalla vaan värittelin valmiiksi...

Okei, kiitos.

Mä oon tätä asiaa pohtinu siitä asti kun tota Aku kakkua yritin ja epäonnistuin. En siis nyt oot tekemässä mut kun kuitenki muutama vuoka on niin joskus tulee tehtyä kyllä.

Yhteistyössä