Kakku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Minulla on nyt ongelma, nimittäin kaiken maailman kakut. Olen innostunut leipomaan leivosten ja piirakoiden jälkeen kakkuja, mutta ei niitä nyt ihan joka viikonloppu viitsisi ihan linjojenkin takia leivoskella, ja tuntuu että kermakakulle pitäisi olla joku syy miksi sen leipoo. Onko entisen kissan nimpparit hyvä syy? :D

Mitä muita syitä voisi olla? Ja minkälaisen kakun sinä leivoit viimeksi?

Mä leivoin viimeks kaks hääkakkua, suklaakakun jossa oli banaania ja mangopassion vaahtoa, päällä maitosuklaata koristeltuna valkosuklaalla ja kermakakun jossa oli täytteenä mansikoita ja valkosuklaanougat vaahtoa päällä kermaa, koristeena mansikoita :)

Syytä ei tarvi koskaan :) sen voi leipoa vaikka kesän kunniaks ja pyytää naapurit yms sit kahville

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Minulla on nyt ongelma, nimittäin kaiken maailman kakut. Olen innostunut leipomaan leivosten ja piirakoiden jälkeen kakkuja, mutta ei niitä nyt ihan joka viikonloppu viitsisi ihan linjojenkin takia leivoskella, ja tuntuu että kermakakulle pitäisi olla joku syy miksi sen leipoo. Onko entisen kissan nimpparit hyvä syy? :D

Mitä muita syitä voisi olla? Ja minkälaisen kakun sinä leivoit viimeksi?

meille leipomaan.Rippijulat lähestyy ja itse olen kipeänä :( kolmatta viikkoa yskä vaivaa..siinä sulle syy :D

Yhteistyössä