N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kannattaa muistaa kiinnittää huomiota myös siihen pituussuuntaan! ELi menekkö noi P&T:t pituussuunnassa sinne hissiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sekaantuja:Hei! Kysymys teille joilla on Phil&Tedsit!
Voiko sen ihan pienen vauvan tosiaan laittaa sinne alas istuimeen? onko jotenkin suojaton ja miten toimii talvella?
Oon meille ajatellut näitä, koska ikäero ois 1v9kk niin en vierekkäin istuttavia tuplia halua, näissä ois käyttöikä sit pidempi, kun esikoinenkaan ei enää istuis rattaissa niin menis siltikin käytössä.
Näyttää minusta olevan ihan hyvin suojassa. Alussa siis jonkinlaisessa kopassa/pussissa kasvot työntäjään päin, myöhemmin kun osaa istua, istuu siellä "alla" kasvot menosuuntaan. Eli kaipa sitä "alakertaa" voi ajatella tavallisina vaunuina? Niin minä ainakin toivon...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Miksi pitää raahata rattaat sisälle?
Meillä ei edes ole hissiä, kakkonen tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Miksi pitää raahata rattaat sisälle?
No olipa taas fiksu kysymys. Meillä ei ole pyörävarastoa ollenkaan ja pihalle en missään tapauksessa jättäisi.
Minusta nuo Britaxin rattaat näyttävä P&T:tä paremmilta kun vauvan saa myös kasvot äitiin päin. Noita Phil Tedsejä on moni kyllä kehunut, mutta isteä arvelluttaa ovatko oikeasti käytännölliset jos pikkuvauvakin on kasvot menosuuntaan ja minä kun kaipaan tämän 1v 10kk ikäisenkin kanssa mahdollisuutta kääntää lapsi selkämenosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Miksi pitää raahata rattaat sisälle?
No olipa taas fiksu kysymys. Meillä ei ole pyörävarastoa ollenkaan ja pihalle en missään tapauksessa jättäisi.
Minusta nuo Britaxin rattaat näyttävä P&T:tä paremmilta kun vauvan saa myös kasvot äitiin päin. Noita Phil Tedsejä on moni kyllä kehunut, mutta isteä arvelluttaa ovatko oikeasti käytännölliset jos pikkuvauvakin on kasvot menosuuntaan ja minä kun kaipaan tämän 1v 10kk ikäisenkin kanssa mahdollisuutta kääntää lapsi selkämenosuuntaan.
Minusta Britax on huonompi vaihtoehto, koska rattaiden päätoimenkuva on kuljettaa ja nuo ei oikein pikkurenkaillaan talvella pelitä.
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Miksi pitää raahata rattaat sisälle?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Miksi pitää raahata rattaat sisälle?
Minusta Britax on huonompi vaihtoehto, koska rattaiden päätoimenkuva on kuljettaa ja nuo ei oikein pikkurenkaillaan talvella pelitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Vielä isompi miinus on ilmakumit jotka voi puhjeta,vain yksi rengas edessä joten ovat kiikkerät ja jos rengas tökkäsee johonkin niin voi kaatua helpommin kuin 4pyörä rattaat.