Kakkonen toiveena

Heips vaan.

Meillä on esikoinen syntynyt 2010 ja kakkosta yritetty liki 1,5v.
Toistaiseksi ei vielä olla lääkärin puoleen käännytty, koska halua itse yrittämiseen on toistaiseksi vielä ollut.

No nyt oletan, että ovis oli toissapäivänä, 21.10, KP 15/26-28. Kivut oli kovat oikealla alavatsalla, jokainen tärähdys ja istuutuminen sattui. Kivut meni onneksi muutamassa tunnissa aamupäivän aikana ohi. Tikun kanssa en ovista varmistanut, mutta pupuiltiin sitten ovis-päivän iltana.

Kauanko nyt sitten menee, että munasolu kiinnittyy kohdun seinämään, jos niin on käydäkseen?

Montako päivää oviksen jälkeen muilla on alkanut tulemaan raskausoireita, jos on tärpännyt?

Onko täällä muita, joilla on sekundaarista lapsettomuutta havaittavissa ?

Esikko päätti tulla ehkäisystä huolimatta ja sen takia oli jotenkin ajatellut, että tämä toinenkin tulisi suhteellisen helpolla kun on sen aika, mutta toisinhan tämä nyt on mennyt. :x

Jännityksellä odotellaan, että jospa tässä kierrossa nappaisi ja pitkä yritys ja pettymys toisensa jälkeen olisi ohi. :|
 
Hei tuolta pidempään pikkukakkosta toivoneiden ketjusta löytyy pidempään yrittäneitä :) itsellä ei varsinaisesta lapsettomuudesta ole kyse kun kakkosesta vasta yk 8 käynnistyi, mutta esikoista tahkottiin vähän alle 30 kierron ajan..

Yleensä kai munasolu kiinnittyy 5-7 pv ovulaatiosta :)
 
Heippa!

Teillä on pitkään yritystä takana! Tsemppiä! Kuten mimmi92 sanoi, niin ovulaatiosta menee juurikin tuo 5-7 päivää kiinnittymiseen. Mulla esikoisesta (2011) näytti plussaa ä, kun oli menny 13 päivää oviksesta. Nyt ei muuta kuin piinailemaan :)

Mulla on kierto samassa vaiheessa kuin sulla, ovis oli oletettavasti 20.10. Vielä reilu viikko pitäis odotella. Nyt on käynnissä yk4, joten vähän aikaa ollaan vasta yritetty, silti ottaa koville, kun esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta..
 
Hei, ihanaa, että olette vastanneet!

Joo eli tänään on dpo 4 ja voi olla, että kuvittelen, mutta ihan kun olis rinnat himpun verran ( lukekaa, että hyvä jos erottaa) turvoksissa sivuilta. Mieheltäkin asiaa kysyin ni sanoi, että toinen ainakin saattaa hiukka turvonnut olla. Lisäksi pari päivää ollut repäisykipuja molemmin puolin alavatsaa esim. aivastaessa ja alavatsalla/navan alapuolella tuntuu kuin olisi mahakramppi, eli lihakset siis jatkuvasti jännittyneet. Josko siellä jotain etenis eteenpäin?
Nyt jännäillään menkkojen oletettuun alkamisajankohtaan, sillä meillä menossa jo YK 19-21 ja ei millään jaksais enää innostua näistä "oireista", enkä varsinkaan jaksa taas tuijottaa yhtä punaista viivaa.

Esikosta mulla ei ole mitään muistikuvia oireista, ensinnäkin kun siitä on jo aikaa ja toisekseen raskaus todettiin myöhään, eli en kiinnittänyt myöskään huomiota mahdollisiin oireisiin. Ja lisäksi esikko sai alkunsa e-pillereiden kanssa.

Mulla on ollut aikasemminkin menkkojen poisjäämistä ja esikon kohdalla alotettiin jo keltarauhaskuuri, jotta menkat alkais, mutta havahduin siinä vaiheessa kun rinnoista rupesi nestettä tihkumaan.

Tästä toisesta siis jo tosiaan se yk 19-21 ja tää on yhtä tuskaa kun ei tärppää.
 

Yhteistyössä