Kakalla käymisen jälkeen kohta kakkaa pyllyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmepylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmepylly

Vieras
Mikäköhän voi olla vikana peräreiässä, kun tosi kauan jo ollu semmonen vika että kun käy kakalla ja pesee ja pyyhkii huolella puhtaaksi peräreiän (siis oikeesti joskus hinkkaan käsisuihkun kans vaikka kuinka että on varmasti puhdas!) niin vähän ajan päästä alkaa pyllyä kutittaa ja kun menen vessaan ja pyyhin niin persereiästä lähtee taas kakkaa. Mitä ihmettä tämä on? Saattaa käydä niin vielä toisenkin kerran että kun pesen sitten uuestaan niin kohta taas kutiaa ja kakkaa reiällä.

Joskus kävin lääkärillä kun pyllystä tuli rajusti verta, sillon tutkittiin ettei ole peräpukamia ja ei ollut, diagnoosi oli ärtyvä paksusuoli. Harmittaa kun en sillon hoksannu kertoa tästä vaivasta lääkärille, en haluais sen takia erikseen mennä lääkärille, sanomaan että mulla on kakkaa pyllyssä vähän kakkimisen jälkeen.

Mulla on myös ollut tuota samaa vaivaa nyt pari kuukautta. Eikä olla miehen kanssa harrastettu kakkosta. Toisen lapsen syntymän jälkeen tää tuli, ei tosin heti, vaan n. 6kk kuluttua. Kun huomaan kutinan ja menen pyyhkimään uudelleen, niin paperiin tulee jonkin verran jälkeä, ei paljoa. Housut eivät tästä yleensä sotkeennu, tosin joskus voi olla pieni merkki niissäkin. Kiusallinen vaiva, ja haluaisin tietää minäkin mistä johtuu. Ei kuitenkaan vaivaa niin paljoa että menisin sen takia lääkäriin.

aivan. ei mullakaan housut sotkeennu, mutta sen verran sitä tulee että tuntuu kutinana. kotona ei juurikaan vaivaa ku oon jo tottunu siihen että vähän aikaa kakalla käynnin jälkeen käyn uudelleen pesemässä peräreiän, mutta esim jossain mökillä tosi ärsyttävä vaiva.

Onko ap:lla ollut ummetusta? Siihen voi liittyä ns. ulosteen ohivuotoa eli täytyy välillä käydä pyyhkimässä koska löysempää ulostetta kulkeutuu kiinteämmän ulosteen ohi.

Ap on trendikäs ;)

braguitas_back3_1024x1024.jpg

http://ipoopfashion.com/products/skid-panties

Yhteistyössä