1 "1234" Vieras 25.01.2012 #2 Tavarakirppis linja-auto aseman luona, ja vanha- aitta keskustan postin vieressä... Molemmat mielestäni kivoja kirppiksiä. Tavarakirppis on isompi ja käyn siellä siksi itse enemmän.
Tavarakirppis linja-auto aseman luona, ja vanha- aitta keskustan postin vieressä... Molemmat mielestäni kivoja kirppiksiä. Tavarakirppis on isompi ja käyn siellä siksi itse enemmän.