KAJAANIN kirpputorit, minne tavarat myyntiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nhhn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavarakirppis linja-auto aseman luona, ja vanha- aitta keskustan postin vieressä... Molemmat mielestäni kivoja kirppiksiä. Tavarakirppis on isompi ja käyn siellä siksi itse enemmän. :)
 

Yhteistyössä