Kaivakaas unikirja esiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneksija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uneksija

Vieras
Mitä tarkottaa jos näkee unta karhusta?
Mä näin sellasta unta että karhu tulla porhalsi meidän pihaan ja mä yritin olla jossain laatikossa (!) piilossa ja yritin sitä kovasti kaikin konstein hätyytellä pois. Karhun tassut näkyi oikein selkeesti unessa. Ja kynnet.

Jäi mietityttään että mikähän on unikirjojen selitys?

No ihan ekana se voi olla pelkoa oikeaa karhua kohtaan. Jos olet viime aikoina kuullut vaikka teillä päin liikkeellä olevista yksilöistä.

Muuten kai karhu on selkeä miespuolisuuden edustaja. Eli pelkäät että joku (tietty?) mies tulee ja kohtelee sua kaltoin. Tai sit mies haluaa sun mielestä jatkuvasti liikaa seksiä. Tai sit karhu on vaan mikä tahansa mörkö, pelkäät vaikka verokarhua, vararikkoa tms.

Tää ihan oman muistin pohjalta ;)

Karhu:
unessa nähty karhu viittaa rikkaaseen, taitamattomaan, julmaan ja röyhkeään vuhamieheen.
Jos karhu ajaa sinua takaa, tarkkaile ystäviäsi- joku heistä yrittää vahingoittaa sinua.
Jos taas silität tai hyväilet unessa lemmikkikarhua, voit olla varma, että rakastettusi on sinulle uskollinen ja tuottaa sinulle iloa ja onnea.

Karhu tietää vainoa, mutta myös voittoa vihamiehistäsi.

Tsiises!!

Karhujuttuja ei oo liikkeellä... mutta toto liiallista seksin vonkaamista on esiintynyt ;) Ja oon kyllä oikeen paniikkipilleri milloin minkin asian suhteen! Ki-tooos! Lähden tästä taas uneksimaan!!!

Yhteistyössä