Kaisa Liskin yritys konkurssiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho, nyt pääsi yllättämään!
Kaisa Liskin kiinteistöyritys konkurssiin. Eikö asuntoja enää myydä vai miksi näin? Muistan Liskin Kiinteistökuningatar-ohjelmasta ja siinä hän ainakin vietti ylellistä elämää.


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-kaisa-liskin-yritys-konkurssiin/7598320#gs.bbo5h4


Konkurssi tuli aika osuvasti sen jälkeen, kun Kaisa tuomittiin maksamaan entiselle työnantajalle 700000€. Ettei vaan olisi menossa varojen hukkaus projekti, jottei tarvitse maksaa korvauksia...
 
Konkurssi tuli aika osuvasti sen jälkeen, kun Kaisa tuomittiin maksamaan entiselle työnantajalle 700000€. Ettei vaan olisi menossa varojen hukkaus projekti, jottei tarvitse maksaa korvauksia...
Johonkin tällaiseenhän se helposti liittyy. Ei asiassa tarvitse mitään laitonta olla, mutta se vain menee niin että on yhtiön vastuita ja henkilökohtaisia vastuita. Yhtiön vastuista pääsee eronn konkurssilla. Kiinteistönvälitysalan yritys on sellainen, että se on helppo ajaa alas ja perustaa "uusi" tilalle.
 
Jos mä luin uutisen oikein niin se on Kaisa itse joka on tuomittu korvauksiin, ei Kaisan yritys.

Eiköhän se näin ole. Voi kuitenkin olla hankalaa näyttää varattomalle, jos pyörittää yritystä. Veikkaan, että vuoden päästä Kaisalla ei ole minkäänlaista omaisuutta eikä tuloja. Se on kumma juttu, miten omistaja saa sukan varteen sievoisen summan vedettyään yrityksensä konkurssiin.
 

Yhteistyössä