Kaipaatko jännitystä elämään?

Vai riittääkö sulle tavallinen arki?

Mä oon välillä ihmetellyt, että miksi sitä aina hakeutuu tilanteisiin, joissa jännittää, jos vaihtoehtona kuintenkin olisi vain olla kotona ja puurtaa sitä tasaisen tappavaa arkea.
 
boring
joo mä kaipaan jännitystä mutta positiivista sellaista... ei mitään pahaa jännitystä tyyliin että pitää jännittää jotain lääkärin diagnoosia onko syöpä vai ei tms ikävää...
 
"vieras"
Jep. Ja aina sitä miettiikin, että elämä ois niin paljon helpompaa jos olisi sellainen ihminen, joka ei kaipaa jännitystä elämään. Olisi ihanaa kun olisi tyytyväinen siihen tavalliseen arkeen kotona eikä koko ajan tarvitsisi jotain muutosta ja haastetta.
 
[QUOTE="vieras";26765860]mut jossai elisa shopitissa tms vastaavassa töissä enivei :D[/QUOTE]

Niin, ihan eri asia. En ole edes puhelinten myyjä tarkalleen ottaen vaan liittymämyyjä mutta siis joo. Ihan mahtava duuni!
 
oolijuyyg
jos kaipaa jännitystä elämään suosittelen kokeilemaan puolisoksi 2-suuntaista mielialahäiriöitä sairastavaa henkilöä, varsinkin kun on jättänyt lääkkeet ottamatta pidemmäksi aikaa. Aah sitä maniaa..
 
Minkä sitten kokee jännittävänä ja minkälainen on sitten tavallinen arki. Lauantain jälkeen oikeastaan nautin ihan tässä kotona olemisesta...

Jännittäminen on sitä, että perhoset lyö vatsassa. Jännittääkö sua esim. sambaesiintymistä ennen? Tervettä jännittämistä, mutta siinä tilanteessa usein toivon, että olisin vain kotona tuijottamassa töllöä.
 
Mä tuun ärtyneeksi ja levottomaksi jossei pitkään aikaan "tapahdu mitään". En osaa sen kummemmin sanoa mitä se jokin olisi, mutta jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Joskus musta tuntuu että oon joku katastrofimagneetti. Vai hakeudunko itse tilanteisiin joissa joudun kuseen..
 

Yhteistyössä