kaipaan exää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjushka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katjushka

Vieras
siis olen naimsiissa ja olen pettänyt...
kaipaan tätä toista meistä niin ettäsattuu :'(

rakastan miestäni, meillä on hyvä suhde sillä lailla että tulemme toimeen hyvin ja meillä on hauskaa ja arki sujuu, mutta...

kun tiedän että mulla on se toinen puolisko olemassa, rakastan häntä, haluan häntä, en voi unohtaa.........

meillä oli muutaman kuukauden mittainen suhde mikä on nyt siis ollut jo "katkolla" parin kuukauden ajan....

miten voin unohtaa, vai voinko....?

joo..
siis olin jo naimsissa kun tapasin tämän miehen..
ei ollut todellakaan rakkautta ensi silmäyksellä mun osalta, mutta hän kuulemma oli heti huomannut minut..
olimme eräällä työhön liittyvällä reissulla molemmat..

viikon verran me sitten silloin tällöin juteltiin kunnes viimeisenä yönä valvottiin koko yö, juteltiin ja hassuteltii..hän lupasi hieroa mua ja kysyin saanko koko varatlohieronnan..
hieronnan jälkeen hän oli jtenkin jo NIIN tuttu että pyysin häntä lämmittämään kun minulla olikylmä...
romanttista oli ja leppoisaa ja rakasteluun se johti..

molemmat tulimme omiin koteihimme, jatkoimme yhteyden pitoa..
tiesimme että näkisimme smaoissa merkeissä kuukauden päästä mutta eipä jaksettu odottaa niin kauan ja tavattiin milloin missäkin..
käytiin hänen kanssaan jopa pohjoisessa reissaamassa...

olimme päivittäin yhteydessä, se toki vaikutti myös parisuhteeseeni..
myönsin miehelleni ihastuneeni toiseen ja siitä keskustetiin moneen otteeseen ja itkettiin ja juteltiin..
tuntui mahdottomlat päästä yli mutta päästiin..
tai siis niin luulin..
meillä menee siis miehen kanssa todella hyvin, ainoastaan seksi ei suju koska hän haluaa niin paljon vähemmän kuin minä ja olen siitä välillä todella harmissani..

tämän toisen miehen kanssa ei olla pidetty yhteyttä muutamaan kuukauteen juurikaan, hän itseasiassa selitti että rakastaa vielä mutta haluaa ajatella koska liittoni häiritsee häntä..no onhan se selvä..

yritän epätoivoisesti unohtaa hänet ja kaikki kokemamme mutta en onnistu vaikka teksin mitä..
muuten se onnistuu mutta aina silloin kun (taas) mieheni kieltäytyy seksistä niin silloin tulee ikävä häntä..
ksoka olen tavallaan vertaillut miehiä ja molemmsisa on yhtä plajon huonoja ja hyvi'ä puolia, ainut vaan ettätämä toinen on huomattavasti seksuaalisempi..
oma mieheni ei siis oikein koskaan ole ollut..
tiedän että olemme olleet vuosia yhdesäs ja seksi vähenee mutta en haluaisi nuorena jo tottua kork 1 kerta viikossa jos sitäkään...

niin..ottaakaahan tästä sittens elvää..

jotenkin kuullostaa siltä niinkuin olisit aikanaan pettynyt miehesi vähään seksin tarpeeseen ja tätä kautta oli ehkä helpompi nojautua toisen miehen syliin,ehkä tunsit että et ole tarpeeksi viehättävä,seksikäs jne...olisiko kolaus itsetunnolle ja seksuaalinen turhautuneisuus johtaneet ihastukseen?oletko itse rakastunut häneen,vai onko se vain ihastusta?
onko tämä mies oikeastaan se ihastuksen kohde vai olisiko niin että ihastuit vain ajatukseen että hän haluaa usein seksiä sun kanssa?

itse olen myös miettinyt näitä asioita ja kerran olen ihastukseni kanssa tanssinut mutta se jäi siihen enkä usko voivani mennä pidemmälle,ja siis meidänkin suhteessa oli kaikki suht hyvin.
ihastustikin meni kuitenkin ohi,ainakin siinä vaiheessa kun mies raivosi mullesiitä tanssista :)
oli kuitenkin hyvä että kerroit miehelle ihastumisestasi.
tiedostaako miehesi ongelmaa seksin puutteesta?
ehkä teidän kannattaisi ottaa asia esille ja penkoa se kunnolla vaikka ammattiauttajalla.
ja siis se juttu on nyt ohi?mutta sulla on vielä tunteita?
ehkäpä jos paneutuisitte miehenne kanssa tähän ongelmaan (seksi)niin olisi helpompi olla ajattelematta tätä toista miestä.

Kiitos vastauksestasi!

Olemme kyllä keskustelleet oman mieheni kanssa tästä seksi-ongelmasta..
Hän vaan yksinkertaisesti ei jaksa kuulemma kun on työt ja harrastukset yms.
Olen yrittänyt sanoa että eikö voisi joskus jättää jotain harrastusta väliin jotta olisi energiaa sitten tuolla kammarin puolella mutta ei..
En viitsi kuitenkaan mitään alkaa kiristelemään tai raivoamaan koska minkä yksinkertaisesti teet jos toinen ei vain halua saman verran...

En tunne itseäni silti epäseksikkääksi tmv koska mieheni kyllä kehuu minua päivittäin ja monesti sanookin että tekisi mieli mutta kun ei jaksa...
Sitten itsekään en tietysti jaksa kun tiedän jo alkuun että itse joutuu tekemään aloitteen ja lopetteen ja kaiken sitä väliltä...

Se, kun kysyit että olenko oikeasti rakastunut tuohon toiseen mieheen vai onko se vaan seksiä..
Pakko sanoa että se ei ole ainakaan pelkkää seksiä..jos se on vaan ihastusta niin siihen en voi oikein sanoa, tunnen kuitenkin todella voimakkaasti..
Hän kyllä haluaa(halusi) minua siis paljon mutta tietysti sekin vaihe olisi myös meidänkin suhteestaamme ohi jossain vaiheessa, se alkuajan huuma ;)

Mutta hänen kanssaan saatoimme keksustella asioista pitkin yötä ja jutella puhelimessa ja hän muisti minulle tärkeitä asioita..
Oma mieheni ei keskustele juurikaan..siis kyllä sellaiset normaalit asiat mutta hän ei kykene jotenki käyttämään mielikuvitustaan keskusteluissa..

Esimerkkinä mm että saatan joskus alkaa juttelemaan että ajattele jos meillä olsii vaikka 5 lasta, millaisessa talossa asuisimme?
Jos tulisi tulipalo, niin minä esineen ottaisit mukaasi talosta jos ihmisiä ei lakseta?
tuon kaltaisiin tulee aina että en mä voi tietää...
tämän toisen kanssa näistäkin asioista juteltiin, vaikka ihan huumoriaahan nuo ovat eikä ns vakavia keskusteluja mutta niistäkin tulee jotain toisen aatteista esille...

Emme siis ole tämän toisen miehen kanssa olleet enää yhteydessä, mutta kun vieläkin vaan kaipaan häntä.........
Haluaisin unohtaa mutta kun .....
No, "joudumme" tapaamaan parin viikon päästä työasioiden parissa..tapahtuma tulee olemaan iso joten emme siis ole välttis toisiamme lähellä koko aikaa, tai esim samassa hotellissa, mutta mahdollisuus siihen on ja kyllä varnasti ainakin tapaamaan tulemme...
Jotenkin toivon että hän jotenkin mokaisi tai muuta jotta olisi helpoo unohtaa hänet sitten..
Kuitenkaan en viitsi riitakaan aiheuttaa, sillä unohtaisi molemmat kai mutta lakaisi vihaamaan toista eikä sekään ehkä olisi kovin aikuismaista..

Emme ole mitään puhuneet siis tuostakaan että näemme tuolla enkä tiedä yhtään tulemmeko juttelemaan asiat halki..osa toivoo tätä, osa ei.....

On varmaa hyvä ku puhut täällä ni samalla saat asiat järjestykseen pikkuhiljaa omassa päässäs. Luin tarkkaan noi sun jutut ja edellisessä suhteessa mulle kävi, tai no meinas käydä samalla tavalla. En kylläkää ollut kovin vakavissani silloin ja se oli sellanen teiniajan eka rakkausjuttu. Mutta kun joku antoi huomiota niin tuntui että juuri se tuntui paremmalta kun se mies, joka oli jo aikaisemmin...
Mutta kuten itsekin myönsit, niin se on vaan sitä alkuhuumaa, joka varmasti laskee jonkun ajan kuluttua.

Miten aiot nyt toimia? Jos se työkaverisi ei ole löytänyt uutta naista ja ajatellut sinua, niin varmasti päädytte uudelleen sänkyyn. Itse en voisi sitä miehelleni tehdä ja käy kyllä sääliksi, että sä annoit tunteiden viedä. Mutta kyllä mä sua ymmärrän, itsekkin joskus samoin tuntenut. Ja tilanne vienyt mukanaan.

Mutta ajattele miestäsi ja perhettäsi. Olisitko todella valmis luopumaan siitä ja aloittamaan alusta uuden kanssa?Miten lapsesi siihen suhtaustuisi?
Sanoithan että teillä menee nyt hyvin? Miksi siis erota? Seksi ei ole se tärkein, vaan se rakkaus. Itse en ole kova seksin perään, mutta mieheni on. Haluaisin joka päivä, missä vain. Mulle riitttäis se muutama kerta viikossa, tosin nyt olen vaa antanut mieheni mua viedä ja melkee joka päivä ollaa makkarissa peuhattu.

Juttele miehellesi, vaikka luulenkin, ettei se enää tilannetta auta. Varsinkaan jos hän ei koskaan ole seksin perään ollut. Oletko yrittänyt piristää suhdettanne?? Esim.roolileikeillä tai leluilla??

Mun neuvo on siis se, että ole aikuinen ja älä anna tunteillesi periksi. Sinulla on rakastava mies kotona ja lapset. Älä heitä kaikkea menemään...

Haluaisin jutella ja kuulla lisää...Kirjoittele tänne ihmeessä.

Ps. Miten kauan olette olleet yhessä?

Jaksamista!! :hug:

On varmaa hyvä ku puhut täällä ni samalla saat asiat järjestykseen pikkuhiljaa omassa päässäs. Luin tarkkaan noi sun jutut ja edellisessä suhteessa mulle kävi, tai no meinas käydä samalla tavalla. En kylläkää ollut kovin vakavissani silloin ja se oli sellanen teiniajan eka rakkausjuttu. Mutta kun joku antoi huomiota niin tuntui että juuri se tuntui paremmalta kun se mies, joka oli jo aikaisemmin...
Mutta kuten itsekin myönsit, niin se on vaan sitä alkuhuumaa, joka varmasti laskee jonkun ajan kuluttua.

Miten aiot nyt toimia? Jos se työkaverisi ei ole löytänyt uutta naista ja ajatellut sinua, niin varmasti päädytte uudelleen sänkyyn. Itse en voisi sitä miehelleni tehdä ja käy kyllä sääliksi, että sä annoit tunteiden viedä. Mutta kyllä mä sua ymmärrän, itsekkin joskus samoin tuntenut. Ja tilanne vienyt mukanaan.

Mutta ajattele miestäsi ja perhettäsi. Olisitko todella valmis luopumaan siitä ja aloittamaan alusta uuden kanssa?Miten lapsesi siihen suhtaustuisi?
Sanoithan että teillä menee nyt hyvin? Miksi siis erota? Seksi ei ole se tärkein, vaan se rakkaus. Itse en ole kova seksin perään, mutta mieheni on. Haluaisin joka päivä, missä vain. Mulle riitttäis se muutama kerta viikossa, tosin nyt olen vaa antanut mieheni mua viedä ja melkee joka päivä ollaa makkarissa peuhattu.

Juttele miehellesi, vaikka luulenkin, ettei se enää tilannetta auta. Varsinkaan jos hän ei koskaan ole seksin perään ollut. Oletko yrittänyt piristää suhdettanne?? Esim.roolileikeillä tai leluilla??

Mun neuvo on siis se, että ole aikuinen ja älä anna tunteillesi periksi. Sinulla on rakastava mies kotona ja lapset. Älä heitä kaikkea menemään...

Seison edelleenkin noiden kahden hassun hauskan lauseen takana. Kuten monesti muutenkin elämässä, on turha rykiä kun on jo housussa. Rakaa, julmaa; luonto on.

Tosiasia on lienee, että vaikka asian kanssa pystytte elämään, jotain on pysyvästi muuttunut ja mikään ei ole kuin ennen. Toiset pystyvät jatkamaan toiset ei.

Ihan hatusta en tätä tarinaa kerro. Oma kokemuksenikin on aiemmasta suhteestani, että minua petettiin. Sain tietää, juteltiin, yritettiin, mutta itseni tuntien en vain pystynyt pistämään itseäni likoon sellaisen loukkauksen jälkeen. Suhde loppui muutaman kuukauden kuluessa.

Jälkeenpäin, tuntui joskus kurjalta, mutta jonkin ajan kuluttua tiesin tehneeni ainoan ja oikean ratkaisun.

Nyt olenkin löytänyt itselleni, jota Rakastan, kunnioitan ja arvostan

Onnea sulle. :) mr.conzales...

Mutta, mutta...Mä olen ihan sun kannalla että ei varmasti, ainakaa aina, enää suhdetta saa sellaseen samanlaiseen kuosii jos toinen tietää, että on tullu petetyks..
Mutta mun mielestä on parempi olla kertomatta jos oli vaa joku yhen kerran tyhmä hairahdus, mitä toinen ei saa mistää tietää..Niin mä ainakin tekisin, jos pystyisin jatkamaan normaalisti toisen kanssa ni olisin vaa ihan hiljaa, vaikka se onkin väärin.

Emmä tie, vaikee asia...

Katjuska, mitä sulle kuuluu?

Yhteistyössä