Kiitos vastauksestasi!
Olemme kyllä keskustelleet oman mieheni kanssa tästä seksi-ongelmasta..
Hän vaan yksinkertaisesti ei jaksa kuulemma kun on työt ja harrastukset yms.
Olen yrittänyt sanoa että eikö voisi joskus jättää jotain harrastusta väliin jotta olisi energiaa sitten tuolla kammarin puolella mutta ei..
En viitsi kuitenkaan mitään alkaa kiristelemään tai raivoamaan koska minkä yksinkertaisesti teet jos toinen ei vain halua saman verran...
En tunne itseäni silti epäseksikkääksi tmv koska mieheni kyllä kehuu minua päivittäin ja monesti sanookin että tekisi mieli mutta kun ei jaksa...
Sitten itsekään en tietysti jaksa kun tiedän jo alkuun että itse joutuu tekemään aloitteen ja lopetteen ja kaiken sitä väliltä...
Se, kun kysyit että olenko oikeasti rakastunut tuohon toiseen mieheen vai onko se vaan seksiä..
Pakko sanoa että se ei ole ainakaan pelkkää seksiä..jos se on vaan ihastusta niin siihen en voi oikein sanoa, tunnen kuitenkin todella voimakkaasti..
Hän kyllä haluaa(halusi) minua siis paljon mutta tietysti sekin vaihe olisi myös meidänkin suhteestaamme ohi jossain vaiheessa, se alkuajan huuma
Mutta hänen kanssaan saatoimme keksustella asioista pitkin yötä ja jutella puhelimessa ja hän muisti minulle tärkeitä asioita..
Oma mieheni ei keskustele juurikaan..siis kyllä sellaiset normaalit asiat mutta hän ei kykene jotenki käyttämään mielikuvitustaan keskusteluissa..
Esimerkkinä mm että saatan joskus alkaa juttelemaan että ajattele jos meillä olsii vaikka 5 lasta, millaisessa talossa asuisimme?
Jos tulisi tulipalo, niin minä esineen ottaisit mukaasi talosta jos ihmisiä ei lakseta?
tuon kaltaisiin tulee aina että en mä voi tietää...
tämän toisen kanssa näistäkin asioista juteltiin, vaikka ihan huumoriaahan nuo ovat eikä ns vakavia keskusteluja mutta niistäkin tulee jotain toisen aatteista esille...
Emme siis ole tämän toisen miehen kanssa olleet enää yhteydessä, mutta kun vieläkin vaan kaipaan häntä.........
Haluaisin unohtaa mutta kun .....
No, "joudumme" tapaamaan parin viikon päästä työasioiden parissa..tapahtuma tulee olemaan iso joten emme siis ole välttis toisiamme lähellä koko aikaa, tai esim samassa hotellissa, mutta mahdollisuus siihen on ja kyllä varnasti ainakin tapaamaan tulemme...
Jotenkin toivon että hän jotenkin mokaisi tai muuta jotta olisi helpoo unohtaa hänet sitten..
Kuitenkaan en viitsi riitakaan aiheuttaa, sillä unohtaisi molemmat kai mutta lakaisi vihaamaan toista eikä sekään ehkä olisi kovin aikuismaista..
Emme ole mitään puhuneet siis tuostakaan että näemme tuolla enkä tiedä yhtään tulemmeko juttelemaan asiat halki..osa toivoo tätä, osa ei.....