Kainalosta tulee maitoa!!???

  • Viestiketjun aloittaja mammuski
  • Ensimmäinen viesti
mammuski
Mulla on ollut kainalossa pieni näppylä, josta on puristamalla tullut muutamia pisaroita valkoista nestettä ennen synnytystä. Synnytin viime sunnuntaina ja maidon noustua rintoihin, tuon kainalonäppylän ympäristö on kohonnut selkeäksi muhkuraksi ja näppylästä puristettaessa siitä virtaa valkoista nestettä ihan norona. Maitoahan se on, pakostakin...
Onko kellään ollut vastaavaa? Eihän tuo sinänsä haittaa, mutta vähän pelottaa, että jos patti tulehtuu tai jos siitä vaikka joskus lähtee joku rintasyöpä liikkeelle. Asia pitää ottaa puheeksi jälkitarkastuksessa.
Olen naureskellut että mulla on oikeasti kolmas nänni.... ;) , mut pitäsikö olla huolissaan....

Aika omituista....
 
mammuski
Huoh....helpotus!
Kyselin samaa tuolla suomi24 sivuilla ja sielläkin sanottiin et kyseessä lisätissi. Empäs ole ennemmin moisesta kuullut, mutta huojentavaa kuulla et kyse ei ole mistään vaarallisesta. Voin siis reteästi kehuskella et mulla on oikeesti se kolmas nänni! :LOL:
Harmi vaan ettei sitä taida voida käyttää imetystarkoitukseen...

;)
 
täällä yksi kohtalotoveri...
tosin mulla oli vaan se rintaosa ilman nänniä..eli kainalo turpos maidosta tai oikeestaan jo odottaessa palloksi ja oli hirmu kipee synnytyksen jälkeen.
multa sit poistettiin rintarauhasta kainalosta vuosi synnytyksestä ja jännitän nyt että miten se reagoi kun tämä toinen syntyy...kyseessä siis kaiken lisäksi isompi rinta kun nämä minun luojan luomat sattuu oleen hiukka eri paria...toivon kovasti jalat ja kädet ristissä ettei toi toinen turpoa tällä kertaa... :whistle: siinä on kyllä näkyvillä pieni punanen nyppylä kuten itsekkin kuvasit...oli jo esikostakin mutta ei tullut kipeeksi eikä vuotanut.
 

Yhteistyössä