Kainalokarvojen poisto laserilla...nyt se on sitten koettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muakin kiinnostaa tämä! =)

Just eilen katselin Stockan nettikaupasta, kun siellä myytin Rio-merkkisiä laitteita, hinnat 500 euron huiteilla, huhhuh! :O

Ja noista Rion laitteista luin muilta keskustelupalstoilta, että niiden laserin teho oli todella pieni verrattuna ammattilaisten käyttämiin laitteisiin (moninkymmenkertainen) ja kokemukset karvojen katoamisesta olemattomia.

Minkä merkkinen tää sun laite on, Chef? Millaisia tuloksia on tullut?

Joo, kyllä mä kerron, kunhan huomaan tämän topicin ja nyt huomasin :)

Mulla ei juuri ole kokemuksia enempää jakaa, koska me ei olla paljonkaan käytetty laitetta :ashamed: Siis kun sillä ei ole kovinkaan helppo itse huiskia eli kyllä mä melkeen tartten siihen miehen avuksi ja sen ajan löytyminen on ollut vähän hankalaa, ja kun siihen pitäisi osata varautua ennalta niiden karvojen pituutta ajatellen.

Mutta se mitä ollaan sillä huiskittu, niin kyllä, sillä ihan totta näyttää saavan tuloksia!!! Jotta kunhan aikaa löytyy, niin huiksitaan sillä ihan varmasti lisää :)

Ja mulla on se Rio-laite, josta joku tuossa puhui :)

Kiitos chef päivityksestä.
Itse saan huomenna Gigantin myymän Silkn SensEpil-laitteen joka on samaan tarkoitukseen.
Ihana siskoni ostaa sen minulle synttärilahjaksi.
Toivottavasti toimii sillä olisi ihanaa päästä karvoistaan :D

[QUOTE="Kalle";22582665]Mikä tämän hetken tilanne? Onko karvat tippuneet?[/QUOTE]

Kyllä on ne karvat tippuneet, mitä ollaan tiputtaa yritettykin. Mutta en edellleenkään ole sitä ehtinyt misään vaiheessa enempiä käyttämään, enkä ihan lähitulevaisuudessakaan tule ehtimään.

Tuo kotilaser paljon heikompitehoinen verrattuna kosmetologien laitteisiin. Olen aloittanut myös laserhoidon kainaloihin ja alapään (kokonaan) alueelle. Luulin sen olevan kivuliampaa, mutta kai se jännitys ja uusi tilanne vei huomion muualle. Siis ei sattunut juuri ollenkaan.
Kosmetologi käytti sellaista pyyhettä joka peitti paljaat kohdat muuten ja vain käsittelyssä oleva iho oli näkysällä. Hieman punoitusta oli jälkeenpäin, ja poltetut karvat tulivat itsestään ulos 4-5 pv käsittelystä. Uusi aika sovittiin 6 viikkoa etennpäin. Ilmoittelen sitten lisää.

Yhteistyössä