Kainalokarvojen poisto laserilla...nyt se on sitten koettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni ei kokemusta, mutta mun yks tuttu vähän kehuikin tuota laitetta. Hänellä ollut yli vuoden ajan ja on käyttänyt sitä sinne kainaloihin ja alapään alueelle. Kuulemma suurin osa karvoista (hän on melko tummakarvainen) jo nyt kadonnut, mutta uusia aina tulee hajanaisesti. Kun oltiin uimahallin saunassa huomasin ainakin sen alakerran alueen olevan sileä #posliini#.
Jos hinta olisi halvempi niin ostaisin itsekin samanlaisen. Onkohan kilpailua, siis muita merkkejä tarjolla?

Itselläni ei kokemusta, mutta mun yks tuttu vähän kehuikin tuota laitetta. Hänellä ollut yli vuoden ajan ja on käyttänyt sitä sinne kainaloihin ja alapään alueelle. Kuulemma suurin osa karvoista (hän on melko tummakarvainen) jo nyt kadonnut, mutta uusia aina tulee hajanaisesti. Kun oltiin uimahallin saunassa huomasin ainakin sen alakerran alueen olevan sileä #posliini#.
Jos hinta olisi halvempi niin ostaisin itsekin samanlaisen. Onkohan kilpailua, siis muita merkkejä tarjolla?

Kyllä joku linkitti jonkun kilpailevan...oiskohan ollut Philipsillä...en varmaksi muista. Mutta hintaa en tiedä.

Mun mielestä mulla on ihan sama määrä karva tänään, kuin mitä eilenkin. Mutta onhan tässä vielä 12 tuntia aikaa antaa niiden pudota. Uusintakäsittelyn saa tehdä illalla (24h kuluttua) joten jos tuo mies jaksais vähän sen laserin kanssa taas illalla leikkiä :)

Noniin...nyt about se 24 tuntia on täynnä. Ja kyllä mun mielestä jotain on tapahtunut. Kokeilin siis vasempaan kainaloon ja oikealle bikinirajaan.

Vasemmassa kainalossa on vähemmän karvoja, kuin oikeassa ja oikea bikiniraja on harvempi, kuin vasen. Mä en katsonut alussa että oliko tilanne tasan, joten en mä päätäni uskalla pantiksi lyödä. Mutta vasemmassa kainalossa mun mielestä on muutama ns. kalju kohta, mitä oikeassa ei ole.

Sanotaanko niin, että kyllä mä ihan positiivisin mielin jaksan ainakin toistaiseksi olla :) Ja meinaan jatkaa tuon laitteen kokeilua. Jos siitä on apua, niin hyvä juttu. Jos ei ole, niin ainakin olen yrittänyt :D

Mulla on varmaan aika peruskarva...siis säären alaosassa on tummepaa, mutta melko ohutta, kainaloissa paksuhkoa ja bikinirajoilla melko kovaa karvaa. Kasvutahti ei ole kovinkaan vilkas.

Yhden tutun tiedän käyneen kosmetologilla tuossa laser käsittelyssä, ja hän oli tulokseen erittäin tyytyväinen. Suositteli mullekin, mutta nyt ei ole varaa moiseen Kiinnostaa vielä kokemukset tuosta kotikäyttöisestä..?

Tallinassa on kuulemma suosittua ja teini-ikäiset suurin ryhmä. Seuraavaksi keski-ikäiset kotiäidit haluavat laseroida karvansa ikuisesti pois.
Hinta 20-40 euroiksi muutettuna. Tämä tieto paikallisen kosmetologin kertomaa.

Yhteistyössä