Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jussi Rainio(tumma) on melkein sukua mulle![]()
Wau! Saanko sulta nimmarin? :xmas:
Ollos hyvä vaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jussi Rainio(tumma) on melkein sukua mulle![]()
Wau! Saanko sulta nimmarin? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jussi Rainio(tumma) on melkein sukua mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mannapuuroa ja mansikkaa soi tänäkin päivänä usein.
Oikein sydäntä riepoo se ulina.
Ikinä en ole niin surkeaa laulua kuullut,vedetään niin väkisin viimeisillä voimilla että oikein ahdistaa sen kuuleminenkin.
EIKÄ,mul o sama juttu,en kest sitä biisiä edes ville valon laulamana vaaikka villestä tykkäänkin ihan himona =)Alkuperäinen kirjoittaja ippe:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mannapuuroa ja mansikkaa soi tänäkin päivänä usein.
Oikein sydäntä riepoo se ulina.
Ikinä en ole niin surkeaa laulua kuullut,vedetään niin väkisin viimeisillä voimilla että oikein ahdistaa sen kuuleminenkin.
*repee täysin...*joo muistan on bändin ja inhosin sitä jo silloin... ylikaiken, samoin kun jotain anna hanskia ja sitä kotiviiniä.. voiko kamalampaa olla..