Kaikkien rakastama aihe, joulu ja mitä joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

masuilija.

Aktiivinen jäsen
18.02.2011
2 388
0
36
Elikkäs mitä ostaisin esikoiselle 1,5v ja kuopukselle 2kk joululahjaksi ? Ongelmia tuottaa myös miehen lahja, ensin ajattelin pleikka3 kun se sitä niin on katellut mutta ei koskaan oo ostanut. Mutta toisaalta nyt ei olis ihan mahottomia pistää lahjoihin. Mies siis 31v ja kaikkea tuolta jo tuntuu löytyvän.

esikoiselle duploja, brion junarata-peruspakkaus, vedettäviä juttuja ( esim. autot narun päässä..Briolta löytyy noita ) Rakennuspalikoita, nuppipalapelit, kuvakirjat, pehmolelut ( äänillä ) Työnnettävät jutut ( pölynimurit, nukenrattaat )

Vauvalle vaatetta ja vaikka jotain äänisoittimia, helistimiä.

• Tykkää
Reactions: masuilija.
Tai siis astrolabe periaatteessa mulla siis on varaa ostaa tuo ps3 ihan uutenakin, mutta kun musta se on jotenkin niin turha vehe, mutta sit taas tiedän että mies siitä kovasti ilahtuis. Ja vähän arvelen että mies ostaa mulle tatuointilahjakortin ja siitä taas minä ilahtuisin todella paljon.

Big Bang theory kaikki on tosi kivoja ideoita, mutta se ainainen mutta :D esikoisella on dubloja, kummi on sanonu ostavansa brion junaradan, viime jouluna ostin sen brion perässä vedettävän muurahaisen. Nuppipalapelin palat meillä ainakin vielä syödään :D Pehmoleluja en halua meille nurkkiin lojumaan, sitten sellanen työnnettävä potkujuna ostettiin viime jouluna. Kun mitään tuo poika ei tarviis mutta olis kiva yks tai kaks jotain ostaa. Mitä teidän lapsilla on ollut n. 2v suosikki leluja?

Meillä 1,5v poika ja hänelle ostin kaksi kuvakirjaa, Brion rakennettavan koiran ja Brion- Lion king vedettävät leijonat :) Vaatetta tulee sukulaisilta. Meidän nuorimman pojan suosikki lelut on tällä hetkellä siskonsa nukenvaunut ja isoveljen pikkulegot. Mutta meillä tosiaan on isommat jo kouluikäisiä ja tuo menee perässä ja matkii kaikessa ;
)

ensin ajattelin että ostan sen BRIOn hellan mutta poika ei vilassutkaan sitä päin serkkutyttöjen luona. Meillä taas minä voisin ostaa ehkä vaatteet näille ja muille ehotella noita leluja, ite kun oon niin tarkka vaatteista ja tykkään esim popin vaatteista ja tiedän ettei miehen sukulaiset niitä osaa ostaa.