Kaikki ystävät töissä tai koulussa ja minä äitiyslomalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en viitti kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en viitti kirjautua

Vieras
Uusia ystäviä niin vaikeaa saada näin aikuisiällä.. Asutaan niin pienellä paikkakunnalla että täältäkin vaikea löytää ja kaikki tuntee jo kaikki..
Sitte ei viitsi edes mitään ystävän haku ilmoitusta laittaa ettei vaikuttais säälittävältä.. On se niin vaikeaa.. Vinkkejä?

Ajattele niin että jos kukaan ei vastaa siihen ilmoitukseen, kukaan ei myöskään tiedä että sä olet se säälittävä tapaus. Ja jos joku vastaa, on hän ilmeisesti yhtä lailla säälittävästi ystävän tarpeessa. :D

Ei siinä mitään voi menettää. Saada sen sijaan voi, paljonkin.

Kuulostaa tutulta! Asutaan myös pienellä paikkakunnalla, mutta oon tullu tänne miehen perässä, joten en tunne juuri ketään. Pieni kunta on aika sisäänpäin lämpiävä, joten kerhot ja muut, joissa tutustuis ihmisiin ei kiinnosta. Ja muutenkin täällä on aika vähän mun ikäisiä ihmisiä.. Sit muut kaverit on töissä tai muuten ihan eri elämäntilanteessa. Isosiskokin asuu tosi kaukana lapsineen. Mies on paljon töissä ja kaipaisin kovasti ystäviä, joiden kanssa jakaa samalaisen arjen ilot ja murheet! On se hankalaa. En osaa oikein vinkkejä antaa. Kai ne kerhot ja muut olis hyviä. Eikä tää keskustelupalstakaan varmasti huono juttu oo! Laitapa vaikka ilmoitus, jossa toivot kirje/spostiystävää. Voihan se ystävyys niinkin alkaa! :hug:

Yhteistyössä