kaikki vk25:n kilopinoon,mars..=D!

moikkelis kamut!
ette arvaa miten mua taas ärsyttää nää maanantain punnitukset, sillä vaaka ei oo maanantaisin mun kaveri ;) !
perjantaina vaaka näytti 81,4kg eli "huimaa" pudotusta niin kuin se näytti muuten koko viime viikonkin(paitsi maanantaina) jo alle 82kg,mutta tänään kun pitää paino oikein ilmoittaa niin vaakapa näyttää tasan 82kg eli huimat 100g on tippunut,plääh :/ !!
söin kyllä eilen mikropopcorneja ja tais sitten olla sen verran suolasia,että kerrytti nesteet elimistöön,ei kiva kuitenkaan :\| !
noh..kokonaispudotus on nyt vuoden alusta kuitenkin tasan 13kg,joten ihan hyvähän se on,joten turhaampa tätskä valittaa :whistle: !
ja nyt voin jo luvata,että ens maanantaina tulee plussaa ropinalla,sillä meillä on "tuparit" lauantaina ja silloin syödään ja juodaan yli omien tarpeiden,kun kerrankin menee lapset hoitoon ja saadaan paljon porukkaa meille,mutta siitä en sitten ota paineita :D !
mitenkäs muilla?toivottavasti paremmin kuin mulla!
tsemppivää.... ;)

 
Heippa vaan!! paino ei oo tippunu mutta ei onneks noussukaan oli sen verran raju viikonloppu. Lauantaina oli vieraita ja ilta meni pikkurutavaa syöden ja sunnuntaina olikin sitten grillijuhlien vuoro olikohan pakko syödä 2 pihvii 2 varrasta jne... ja nam grillattua banaania vaniljajäätelön kera suosittelen.
noniin nyt sit taas alotetaan tää herkuista kieltäytyminen heti kun saan kaapit ekaks tyhjäks ;) .
Hauskaa viikkoa kaikille tsempataan ... se jumppa pino olis kyl kiva.
paino oli se kauhia 79.5kg.. huh.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2004 klo 12:35 nirzu kirjoitti:
Heippa vaan!! paino ei oo tippunu mutta ei onneks noussukaan oli sen verran raju viikonloppu. Lauantaina oli vieraita ja ilta meni pikkurutavaa syöden ja sunnuntaina olikin sitten grillijuhlien vuoro olikohan pakko syödä 2 pihvii 2 varrasta jne... ja nam grillattua banaania vaniljajäätelön kera suosittelen.
noniin nyt sit taas alotetaan tää herkuista kieltäytyminen heti kun saan kaapit ekaks tyhjäks ;) .
Hauskaa viikkoa kaikille tsempataan ... se jumppa pino olis kyl kiva.
paino oli se kauhia 79.5kg.. huh.
Miksköhän mulla ei pysy sisään loggaus kauaa voimassa... jep eli tsemppiä...
 
Reeta
Hei vaan!

Uutena ilmoittaudun teidän painopinoon.

Taustasta sen verran, että tyttö syntyi 6 kk 3 vk sitten ja painolukema näytti 78 kg laitokselta tullessa kotiin. Ennen raskautta paino oli noin 66 kg eli 12 kiloa jäi. Neljän kuukauden jälkeen olin saanut painon tippumaan 71 kiloon johon se tuntui jämähtävän. Kaksi viikkoa sitten sain kaverilta painon vartijoiden kirjekurssin, jonka avulla paino on tippunut 68,5 kg! yes!

Joten enää ei olisi pitkä matka 65 kg, mutta mielelläni ne puristaisin teidän kansssanne ja tuellanne, sillä usko on monesti tässä hommassa ollut koetuksella.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!
 
Haave
Että mua oikein hävettää! :ashamed: Siis mä alotan joka viikko ja muutaman päivän jaksan vahtia syömisiäni. Sit tulee repsahdus, itseinho periksantamisesta ja syödään lisää. Tällä kaavalla meni taas viime viikko. Viime maanantaina paino oli 76,8 kg, nyt vaaka näytti aamulla 75,9 kg eli pudotusta olis muka -0,9 kg. Mutta mä en usko tohon pudotukseen ollenkaan, koska mun digivaaka näyttää aivan ihme lukuja. Olen testannu, että jos menen siihen vaikka 3 krt peräkkäin, niin melkein joka kerta lukemat on aivan erilaiset! \|O Onks kellään muulla kokemuksia tollasista vaaoista? :eek: Täytyys koittaa mitä se nyt näyttää...hei, 76 kg:a! Eli kai mä sit ihan oikeesti oon edes vähän laihtunu.

Mutta turhaan mä tässä hehkutan, meille on tulossa vieraita loppuviikoks, joten senhän tietää miten sillon taas käy :ashamed: :'( . Mutta pirulauta, periks en anna!

TSEMPPIÄ KAIKILLE MUILLEKIN KILOJAAN KARISTAVILLE =) =) =) !
 
Häpeän minäkin... :ashamed: ...vaaka pompsahti 55.9kg:n, mutta meillä olikin eilen sukulaisen 60+60+26 vuotis juhlat; pihalla nautittiin hyviä salaatteja, lihapullia, lohta, lisukkeita jne jne. Ja tietty ne kakkukahvit :D Siideriäkin tuli otettua, huhhuijaa, onkos se ihme ettei laske :p :(

Illalla kävin kyllä n.10km pyörälenkillä...jotain sentäs :whistle:
 
Elzu
Itse olen nyt ollu viikon kipeenä ja ei oo kyllä ruoka maistunu :p
Vaan nyt jo parempana onneksi.

Perjantaina vaaka näytti tasan 70kiloa, eli nyt ois sitten se 10kiloa pudotettu, jee :D

Vielä ois tarkoituksena saada 5kiloa pois, mutta nytten otan jo hiukka "rennommin"

Kylläpä on hyvä mieli, kun katsoin jouluna otettuja "pallonaama" 80kilosen valokuvia ja nytten eilen otettuja digikameralla.
Ei vaan uskois enää samaksi ihmiseksi :)

Tsemppiä vaan kaikille jatkoon !!
 
Kizi
Minuakin hävettää :ashamed: :ashamed:
Pari päivää minäkin pystyn kattomaan mitä pistän suuhuni mut sitten... :ashamed: Vaaka kipuaa vaan ylös päin \|O Ei olis pitäny käydä vaa`alla,nyt meinaan tuli morkkis :eek:
 
Merika
Toka kerta kun tähän pinoon kirjoittelen. Kiloja 92 ja pituutta 178 :D välillä nauran välillä itkettää. 200g tippunut - mut oli ristiäiset et en ole oikeesti aloittanut vielä. Tuntuu ihanalle lukee noita teidän juttuja kun 10 kg on mennyt pois - mäkin toivon et imetys veis ja sit liikunta ja säännöllinen ruokavalio. Liikuntaa sitä pitäs harrastaa enemmän.
Miks aina sanoo et pitäs eikä sit tuukkaan tehtyy mitään?

Mä en kait sais edes laihduttaa joten kutsun tätä kuntoiluksi ja yritän syödä terveellisesti ja laihtua siten, pikkuhiljaa - tyttö on vasta 1,5kk.

Mun mies on aivan ihana hän lupas alkaa mun kanssa kun sanoin et pitää päästä ainakin ensiks siihen mikä oli ennen raskautta eli 5kg pois. Ja siitä sitten jatkaa eteenpäin en aseta vielä sen suurempia tavotteita - pääsis nyt ensin vaiks 90kg.

Tää kilopino on hyvä juttu, tsemppiä kaikille. :)
 
Mulla tökkii nyt pahasti tää laihdutus, kirjaa ei viime viikolla tullu pidettyä ja syötyä tuli mitä sattui :'( ... Eli tulos taas +-0, kokonaispudotus -4,5 kg ja paino edelleen 78 kg :(.

Ison potkun persuuksiin tarvisin nyt että sais otettus itsestään taas niskasta kiinni. On se kummaa ettei saa näppejään pidettyä erossa noista kaikesta hyvästä vaikka tietää että kun saa kiloja pudotettus niin palkintona siitä kaikesta on hoikempi minä...Parempi ja kevyempi olo ja mikä kivaa saa ja kehtaa ostaa sellaisia vaatteita mitä kauppa on pullollaan.. Tsemppiä muille kilojen kanssa `taisteleville`, toivottavasti teillä on edes hitusen parempi itsekuri kuin mulla - BYYYYÄÄÄÄÄÄ :'( :'( :'( , koitan tässä ryhdistäytyä...
 
Miul pysy paino sit samassa... Ja tänään sit tuli selityskin... kivikautiset alko ihan yhtäkkiä.

Mul on tavotteena 80 kg paino ja pudotettavaa on sellaset 23kg... Kukin laskekoon siitä itse paljonko nyt painan. Pituutta mulla on 181 cm...

Suurin osa painosta tuli raskausaikana, mutta kyllä sitä on herkuteltukin aika paljon... Poika on kuitenkin jo 1v 3kk, ettei sitä raskautta voi ihan kaikesta syyttää! :p

 
Milana76:tervetuloa ja varmasti tähän mahtuu aina mukaan.. :) !

Ja teille muille:Auts..liki kaikilla on ollut vähän kankea viikko näköjään,mutta ei huolia..niin on mullakin tää viikko,sillä en oo laskenut pisteitä lainkaan :ashamed: ja olen kyllä syönyt herkkujakin ilman mitään omantunnon tuskia ;) !
meillä kun on lauantaina ne pippalotkin ja kun tää tuntuu nyt jumittelevan taas liki paikallaan niin aattelin,josko tästä sais taas uuden sysäyksen siihen tiputukseen,joten voin luvata teille,että maanantaina on plussaa ja rutkasti..en edes uskalla kuvitella kuinka paljon,mutta maanantaina se sit nähdään ja mä rupeen taas tiukasti pisteille lipsumatta :p !
ei tätä touhua kannata ottaa niin kamalan vakavasti,joten väliäkö hällä jos se paino ei aina laske kun on tullut herkuteltua :p ,sitten vaan seuraavana päivänä/viikolla taas tiukemmalla kurilla etiä päin,eiks jep ;) !!
hurjasti tsemppiä kaikille!!
 
Tintti1010
heips! Maanantaina lähettiin reissuun joten pääsin nyt vasta ilmottelemaan tänne viikon saldoa! -1,3 kg lähti viime viikolla! :D ...mutta tää viikko muuttaa kaiken, on tullut reissussa syötyä melkein joka päivä hirveesti... :$ :x :/ Siis kauhulla ilmottelen ensi viikolla, mutta eikun sinnillä etiäpäin...! ;)
 

Yhteistyössä