Kaikki vinkit kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mummo tarjosi että voi ottaa lapset viikonlopuksi (yks yö, kaks päivää).. Ja nyt pitäs sit saada mies lähteen johonkin.

Eli siis ehotuksia mitä kivaa vois tehä oulusta 200km säteellä? Kaksin.
Oisko jotain kivaa saunapaikkaa?

Sillon ku meidän lapset oli pieniä ja isovanhemmat teko tuollaisia tarjouksia oletuksella että me sit mennään johonkin, niin me jäätiin kotiin, kahdestaan. Ihanaan rauhaisaan hiljaiseen omaan kotiin, jossa sai tehdä mitä halus ja millon halus. Ah noita ihania kaniviikonloppuja... Ja isovanhemmat ihmetteli että miksi ihmeessä me ei lähdetä mihinkään kun kerrankin voitais. Me siihwn eetä miks ihmeessä me lähdettäis kun kerrankin saadaan nauttia toisistamme rauhassa.

[QUOTE="erilainen";24225104]Sillon ku meidän lapset oli pieniä ja isovanhemmat teko tuollaisia tarjouksia oletuksella että me sit mennään johonkin, niin me jäätiin kotiin, kahdestaan. Ihanaan rauhaisaan hiljaiseen omaan kotiin, jossa sai tehdä mitä halus ja millon halus. Ah noita ihania kaniviikonloppuja... Ja isovanhemmat ihmetteli että miksi ihmeessä me ei lähdetä mihinkään kun kerrankin voitais. Me siihwn eetä miks ihmeessä me lähdettäis kun kerrankin saadaan nauttia toisistamme rauhassa.[/QUOTE]

Niin.. onhan toikin totta. Mut luulen että jos tähän kotiin jädään niin mies istuu koneella.. ja mä kattelen vierestä. ETtä ei miejän kohalla ehkä se paras vaihtoehto.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä