Kaikki vinkit kehiin saada niin paljon, kuin mahdollista painoa pois kahdessa viikossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen tulleessa KuntoPlus lehdessä oli "näin tiputat kilon vuorokaudessa" jossa kyllä sanottiin suoraan että se ei ole läskiä kaikki mikä lähtee. ;)

Toinen pika-apu on muotoilevat alusvaatteet ja control-sukkikset :whistle:

Muista juoda riittävästi niin ei turvota (vaikka hölmöltä kuulostaakin).

Kahdeksi viikoksi kaikki mahdolliset hiilarit pois. Aamulla hiukan puuroa + raejuustoa, paljon vettä (ei mehuja), lounaalla ja päivällisellä raejuustoa + lihaa/kanaa/kalaa ja vähän (!) kasviksia, iltapalalla ja välipalalla rahkaa (maustamatonta) + vaikka marjoja mauksi.

Ei hedelmiä, ei yhtään leipää, ihan minimaalisesti ruuan kanssa riisiä/täysjyväpastaa, ei yhtään sokeripitoisia elintarvikkeita, juomia jne, ja kasviksiakin kohtuullisesti. Paljon paljon vettä.

Ihan taatusti lähtee muutama kilo, jos on paljon nestettä kehossa, niin lähtee enemmänkin. Ja syö sitä rahkaa, raejuustoa ja lihaa paljon, jotta nälkä lähtee kunnolla.

Vähähiilihydraattinen ruokavalio.
Itse kun aloitin sen siten etttä lopetin kaikki hiilarit alkuun niin paino tippui kahdessa viikossa 4,5 kiloa. Toki, se oli nestettä, mutta olo keventyi ja turvotus oli kokonaan pois.
Haittapuoli oli, että eka viikko meni kauheaa päänsärkyä potiessa ja energiataso tippui. Toisella viikolla helpotti eli päänsärky loppui ja energiaa oli vaikka naapurille jakaa...
Mutta mä söinkin vaan kananmunia, lihaa, raejuustoa ja muista juustoja. Vihanneksia maltillisesti. Mä sain hh päivässä alle 20g.

Yhteistyössä